Alma Median Kolektiv-kaupan kilpailuviranomaisprosessi päätökseen

Alma Media Oyj                Lehdistötiedote 9.1.2020
 

ALMA MEDIAN KOLEKTIV-KAUPAN KILPAILUVIRANOMAISPROSESSI PÄÄTÖKSEEN

Alma Media sopi marraskuussa 2019 Bosnia-Hertsegovinan johtavan online-rekrytointipalvelu Kolektiv Ltd:n ostamisesta kokonaisuudessaan. Kaupan toteutumisen ehtona ollut paikallinen kilpailuviranomaisprosessi on saatu päätökseen, ja kauppa on toteutettu.

Yhtiön arvioitu vuoden 2019 liikevaihto on 2,0 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä 40.

Kolektiv raportoidaan osana Alma Markets -liiketoimintasegmenttiä vuoden 2020 alusta.

Lisätietoja: Vesa-Pekka Kirsi, Alma Markets -liiketoimintasegmentin johtaja, puh. 010 665 2587

Alma Media lyhyesti

Alma Media on palveluliiketoimintaan ja journalistisiin sisältöihin keskittyvä mediakonserni. Yhtiön tunnetuimpia brändejä ovat Kauppalehti, Talouselämä, Iltalehti, Aamulehti, Etuovi.com ja Monster. Alma Media rakentaa asiakkailleen kestävää kasvua digitaalisuuden mahdollisuuksia hyödyntäen tietopalveluilla, järjestelmä- ja asiantuntijapalveluilla sekä mainosratkaisuilla. Alma Median toiminta on laajentunut Suomesta Pohjoismaihin, Baltiaan ja Keski-Eurooppaan. Alma Mediassa työskentelee noin 1900 ammattilaista, joista noin 30 % toimii Suomen ulkopuolella. Alma Median vuoden 2018 liikevaihto oli 354,6 miljoonaa euroa. Yhtiön osake noteerataan NASDAQ Helsingissä. Lue lisää: www.almamedia.fi.

  • Päivämäärä: 9.1.2020, 08:30
  • Uutisen tyyppi: Lehdistötiedote

Jaa artikkeli: