optiologo

Opas menestykseen

 

    Alma Media > Mainostajat > Tavoita Option lukijat: Mainosta Optio-lehdessä

 

 

Kauppalehden rinnalla kasvanut Optio-lehti on paras tapa tavoittaa liike-elämän uusi sukupolvi.

Option mainosratkaisut tarjoavat sinulle mahdollisuuden napata ostovoimaisen, vaikuttajista ja päättäjistä koostuvan yleisön huomio, brändisi arvoon sopivassa kontekstissa.



 

 

103 000

Lukijaa verkossa ja printissä1

51 000 Päättäjälukijaa4

Päättäjälukijaa 4

 

OPTION yleisöt

Optio on päättäjien ja yritysvaikuttajien media, jonka lukijoissa korostuu korkea koulutus ja vakavaraisuus.

Lehdellä on poikkeuksellisen vastaanottava yleisö ja sitä luetaan antaumuksella. Keskimäärin Option parissa vietetään yli 24 minuuttia.1 Optiossa brändisi huomataan, muistetaan ja se saa aikaan toimintaa.

Optiota lukee yksilöllinen ja arvovaltainen kohderyhmä, jota profiloi kunnianhimo työssä ja vapaa-ajalla, itsensä toteuttaminen, haasteista suoriutuminen, sijoittaminen, maine ja vaurastuminen, sekä miesten ja naisten muoti.

Tavoita Option arvovaltainen yleisö

 

 

”Valitsen tuotteita, joissa design on huippuluokkaa”
alma_talent_logo

30 %

Samaa mieltä

N= 7993

alma_talent_logo

48 %

Samaa mieltä

N= 1153

 

1

3

”Nyt on tärkeää pitää markkinat käynnissä ylläpitämällä kulutusta”
alma_talent_logo

72 %

Samaa mieltä

N= 7993

alma_talent_logo

87 %

Samaa mieltä

N= 1153

OPTIO mainostajille

Optio tarjoaa mainostajalle vakavaraisen ja vastaanottavan vaikuttajakohderyhmän – yleisön jota on vaikea muissa kanavissa tavoittaa.

Lehden laadukkaat sisällöt ja mainostajat varmistavat että brändisi esiintyy arvoisessaan kontekstissa, auttavat sinua rakentamaan ja ylläpitämään sen vahvaa imagoa. 

Optio on myös skaalautuva mainoskanava, sillä brändisi tavoittaa uusia silmäpareja vielä kymmenennenkin julkaisun jälkeen.

Kysy lisää Option mainosmahdollisuuksista

 

Näyttökuva 2021-01-20 133346

 

 

 

Onnistumisia OPTIOSSA

honka_370x240
Case

Honkarakenteen lanseeraus sai juuri oikean kohderyhmän liikkeelle

Option printtiä ja Alma Talentin verkostoa yhdistänyt kampanja sai kohderyhmän liikkeelle. Kampanjan aikana Hongan sivuvierailut kasvoivat +374 % ja yhteydenottopyynnöt +660 %.

Lue lisää

 

Kiinnostuitko Option mainosmahdollisuuksista?

Laita viestiä niin jutellaan lisää:

  • Antamiasi tietoja käytetään vain tähän yhteydenottopyyntöön vastaamiseen. Tietosi poistetaan järjestelmästämme automaattisesti 12 kuukauden kuluttua.

   

Lähteet:
1. KMT 2020
2. Kantar Mind 2019
3. IROResearch 2021
4. TNS Mind Päättäjä 2020