Tavoita teknologiapäättäjät
ja -vaikuttajat

    Alma Media > Mainostajat > Tavoita teknologiapäättäjät ja vaikuttajat

Kauppalehti Teknologia

 

Teknologinen kehitys muokkaa ja
muuttaa yritysten liiketoiminta-ympäristöä yhä nopeammin. 

Mikä päti eilen, ei päde tänään.


Kauppalehti Teknologia purkaa
ja jäsentää monimutkaisen selkeäksi päättäjille:
miten teknologia vaikuttaa bisnekseen, päätöksentekoon ja johtamiseen.

Vaikuta ja viesti oikeassa kontekstissa

KL Teknologia on tarkoitettu kaikille, jotka tekevät työssään päätöksiä teknologiasta.

Teknologia, digitaalisuus ja IT ovat mukana kaikissa liiketoiminnan alueissa. Nykypäivänä bisnestä ei ole ilman teknologiaa. Toimialat vaihtelevat, mutta monet asiat – ja myös haasteet – ovat universaaleja.

KL Teknologia tavoittaa teknologiapäättäjät ja -vaikuttajat



Suomessa on 222 000 tietotekniikkahankintoja tekeviä ja päätöksiä valmistelevia – tavoitamme heistä 67 %


KL Teknologian sisältöjen parissa kulutetaan sisältöjä mm. digitalisaatioon liittyvistä aiheista.
Tähän kohderyhmään kannattaa vaikuttaa oikealla viestillä, oikeassa kontekstissa.



Ole mukana kun asiakkaasi etsivät teknologiakumppania –

vaikuta päättäjiin Kauppalehdessä


Kysy lisää ja aloita tunnettuuden rakentaminen




Koetut digitalisoinnin läpiviennin esteet yrityksessä:
alma_talent_logo

36 %

Digiosaamisen / Digiresurssien puute

alma_talent_logo

30 %

Digitaalinen valmius sidosryhmissä

alma_talent_logo

26 %

Näkemyksen puute

alma_talent_logo

24 %

Henkilöstön muutosvastarinta







Kauppalehden Teknologia-osiossa vaikutat oikeassa kontekstissa

Tutustu KL Teknologiaan






Uusi teknologiaosio kerää yhteen kohderyhmää kiinnostavat artikkelit



Teknologiaosioon kuuluvat artikkelit merkitään ”Teknologia” –merkillä.

Uusi ”Kauppalehti Teknologia” –asiasana, jota käytetään artikkeleissa

  Asiasanaa klikkaamalla viedään lukija osion etusivulle







Tyytyväisiä Kauppalehden asiakkaita:

genano_casekuva__web

Genanon kampanja vauhditti myyntiä ja toi näkyvyyttä


”Yhteistyö Alman kanssa on sujunut mainiosti. Yhteinen näkemys toimivasta kampanjakokonaisuudesta löytyi nopeasti ja palvelu toimi kaikin puolin kitkattomasti”

– Niklas Skogster,toimitusjohtaja, Genano

LUE KOKO CASE

rototec-toteutus-2-tmb-resize-770

Rototec saavutti huipputulokset Kauppalehden avulla


”Kotisivujemme kävijämäärä nousi jo kampanjan ensimmäisen päivän aikana n. 3000% ja saimme useita hyviä liidejä.”

– Joanna Viileinen, markkinointi- ja viestintäpäällikkö, Rototec

LUE KOKO CASE



Kiinnostuitko KL Teknologian mainosmahdollisuuksista?

Laita viestiä niin jutellaan lisää:

"*" näyttää pakolliset kentät

Lähde:

Kantar Mind Päättäjä 2020

KMT 2021