Opas menestykseen
Kauppalehden
rinnalla kasvanut Optio-lehti on paras tapa tavoittaa liike-elämän uusi
sukupolvi.
Option mainosratkaisut tarjoavat sinulle mahdollisuuden napata ostovoimaisen, vaikuttajista ja päättäjistä koostuvan yleisön huomio, brändisi arvoon sopivassa kontekstissa.
Ostovoimainen yleisö
Hyödynnä mainosmahdollisuudet sisältöön uppoutuneen ja helposti aktivoituvan yleisön tavoittamiseksi.
Yrityspäättäjien media
Tavoita Option laaja päättäjäsegmentti ja tuo brändisi arvovaltaisen kohderyhmän silmien alle.
103 000
Lukijaa verkossa ja printissä1
51 000 Päättäjälukijaa4
Päättäjälukijaa 4
OPTION yleisöt
Optio on päättäjien ja yritysvaikuttajien media, jonka lukijoissa korostuu korkea koulutus ja vakavaraisuus.
Lehdellä on poikkeuksellisen vastaanottava yleisö ja sitä luetaan antaumuksella. Keskimäärin Option parissa vietetään yli 24 minuuttia.1 Optiossa brändisi huomataan, muistetaan ja se saa aikaan toimintaa.
Optiota lukee yksilöllinen ja arvovaltainen kohderyhmä, jota profiloi kunnianhimo työssä ja vapaa-ajalla, itsensä toteuttaminen, haasteista suoriutuminen, sijoittaminen, maine ja vaurastuminen, sekä miesten ja naisten muoti.
Tavoita Option arvovaltainen yleisö
30 %
Samaa mieltä
N= 7993
48 %
Samaa mieltä
N= 1153
1
3
72 %
Samaa mieltä
N= 7993
87 %
Samaa mieltä
N= 1153
Arvokas konteksti
Liity luksusbrändien seuraan menestymiseen, liiketoimintaan ja luksukseen keskittyvässä julkaisussa.
Monipuolinen sisältö
Valloita eri teemoista kiinnostuneet lukijat, lifestylen, menestystarinoiden, elämysten tai vaikka matkailun parissa.
OPTIO mainostajille
Optio tarjoaa
mainostajalle vakavaraisen ja vastaanottavan vaikuttajakohderyhmän – yleisön
jota on vaikea muissa kanavissa tavoittaa.
Lehden laadukkaat sisällöt ja mainostajat varmistavat että brändisi esiintyy arvoisessaan kontekstissa, auttavat sinua rakentamaan ja ylläpitämään sen vahvaa imagoa.
Optio on myös skaalautuva mainoskanava, sillä brändisi tavoittaa uusia silmäpareja vielä kymmenennenkin julkaisun jälkeen.
Kysy lisää Option mainosmahdollisuuksista
Onnistumisia OPTIOSSA
Case
Honkarakenteen lanseeraus sai juuri oikean kohderyhmän liikkeelle
Option printtiä ja Alma Talentin verkostoa yhdistänyt kampanja sai kohderyhmän liikkeelle. Kampanjan aikana Hongan sivuvierailut kasvoivat +374 % ja yhteydenottopyynnöt +660 %.
Kiinnostuitko Option mainosmahdollisuuksista?
Laita viestiä niin jutellaan lisää:
Lähteet:
1. KMT 2020
2. Kantar Mind 2019
3. IROResearch 2021
4. TNS Mind Päättäjä 2020