Alma tarjoaa tehokkaat ja tavoittavat ratkaisut autoilun ja liikkumisen kohderyhmiin

    Alma Media > Mainostajat > Mainosratkaisut > Mainosratkaisut autoilun ja liikkumisen kohderyhmiin

Alma on tavoittavuudeltaan Suomen #1 autoilun ja liikkumisen toimialoilla

 

Oli asiakkaasi sitten vannoutunut autoilija tai innokas motoristi, käyttää hän todennäköisesti Alman medioita ja palveluita

 

Alma on johtava autoilun ja liikkumisen suunnannäyttäjä

Data
Ainutlaatuinen tieto markkinasta, mitä haetaan ja luetaan 
Konteksti
Kattavimmat ratkaisut kaikkiin ostopolun vaiheisiin
Picture10
Mainosratkaisut

Tavoittavimmat, luovimmat ja tuottavimmat mainosratkaisut ostettavissa eri ostotavoilla 

Picture11

Yhdistämällä markkinapaikat, digitaaliset palvelut ja journalistiset sisällöt tavoitetaan 1,3 milj. autoilusta ja liikkumisesta kiinnostunutta suomalaista!

Ainutlaatuiset ja tavoittavimmat ratkaisut autoilun kohderyhmiin

Autoilun ja liikkumisen markkinapaikoista saat kattavaa dataa markkinasta ja kohderyhmistä. Iltalehden Autot -osio ja Kauppalehden autosisällöt täydentävät kokonaisuutta.

Autotalli ja Nettiauto tavoittavat tehokkaimmin yhdessä. Yhteensä palveluilla on 884 000 käyttäjää viikossa.

Kysy lisää Autoilun ja liikkumisen palveluista mediamyynnistämme

Lähteet:

Kantar Mind 2020 viikkotavoittavuus, 15–74-vuotiaista, digi + printti

Mind 2020 viikkotavoittavuus, kr. 18+ Autoilun markkinapaikat, liikkumisen palvelut, Iltalehti.fi Autot, Kauppalehti.fi, IL printti, KL printti

FIAM 5/2021

Kantar Mind tammi-joulukuu 2020, viikkokävijöiden profiili, Autotalli.com Kävijätutkimus 2021 ja 2019

Google Analytics, Mind 2020, Nettiauton käyttäjäkysely 11/2020

FIAM 5/2021. Nettiauton käyttäjäkysely 11/2020 

Kantar Mind 2020 viikkotavoittavuus, 15–74-vuotiaista, digi + printti