Iltalehden toimituksellisen sisällön joukossa julkaistavia kaupallisen yhteistyön artikkeleita. Artikkelien sisältö voi olla esimerkiksi tekstiä, kuviaa, videoita tai testi.
Artikkelit ovat oivallinen tapa tuoda esiin yrityksesi asiantuntemusta, tai kertoa tuotteista ja palveluista kiinnostavasti osana sitä käyttävän kohderyhmän arkea. Artikkelien voima on pitkäaikaisessa ja säännöllisessä sisällöntuotannossa.
Advertoriaali eli painetussa lehdessä julkaistava mainostajan artikkeli on lehtijutun muotoon kirjoitettu ja taitettu lehti-ilmoitus. Advertoriaalissa voit esimerkiksi tuoda vakuuttavasti esiin yrityksesi erityisasiantuntemusta tai esittää palvelun hyödyt käyttäjiensä äänellä.
Artikkelisarja
näyttävä ja pitkäkestoinen kokonaisuus, jossa mainostaja voi julkaista tiettyyn aihepiiriin liittyviä sisältöjä säännöllisesti. Sisältöjen yhteyteen on mahdollista rakentaa jatkuva brändinäkyvyys.
Kumppanisisällöt on median osio, jossa yritys voi julkaista omaa sisältöään osana tunnettua ja vaikuttavaa uutismediaa
Omalle asiakaskohtaiselle koontisivulleen yritys voi julkaista mediaympäristöön sopivaa sisältöä, kuten artikkeleita, blogeja, podcasteja tai videoita.
Kumppanisisällöt sopivat erinomaisesti esimerkiksi brändin tunnettuuden kasvattamiseen sekä yrityksen asiantuntijuuden vahvistamiseen päättäjäkohderyhmässä.
Mainostajan ehdoilla toimiva mediatila, jonka ympärillä ei ole mainontaa ja julkaisumedian brändi on tyylikkäästi taustalla.
Supersisältö perustuu näyttävään ilmaisuun, liikkeeseen tai interaktiiviseen sisältöön, joka saa lukijan viihtymään artikkelissa. Mielikuva viestistä vaikuttava ja mieleenjäävä.
Luova konseptii on asiakkaan tarpeeseen ideoitu ja suunniteltu tapa toteuttaa kampanja kiinnostavasti, koukuttavasti ja tuloksellisesti. Konsepti varmistaa, että puhuttelemme juuri oikeita yleisöjä ja poimimme tarinaasi juuri heitä kiinnostavat teemat ja näkökulmat. Konseptimme perustuvat Alma Median dataan ja insightiin kohderyhmästäsi ja toimialastasi.
Ammattitoimittaja osaa kertoa asian kiinnostavasti, löytää lukijoita houkuttelevat näkökulmat ja yleisöä puhuttelevat otsikot. Teemme sinulle valmiit sisällöt helposti ja luotettavasti.
Videotiimimme suunnittelee ja toteuttaa videoita mainoksiksi, videoita puhelimiin ja pöytäkoneille, nettisivuille, messunäytöille, hallien jumboille, myyntipäällikön läppärille, seminaarin avauksiin, tv-spoteiksi, brändivideoiksi, asiakaskertomuksiksi ja sosiaaliseen mediaan – kaikille näytöille ja moneen tarpeeseen.
Kun haluat tehdä sisällöstä seikkailun, voimme luoda teemaasi sopivan virtuaalitilan. Sen huoneissa voi olla 3D-malleja, ääntä, videoita, artikkeleita ja kuvia, ja käyttäjä voi liikkua tilassa tutkien sisältöjä omassa tahdissaan. Tarinoilla höystetty näyttelytila, paikkoja tai tuotteita esittelevä studio, oma akatemia puhujineen, kokemuslaboratorio… vain mielikuvitus on rajana.
Mainos, joka muistuttaa palvelun sisältöä, mutta on merkitty mainokseksi. Ohjaa usein asiakkaan verkkosivuilla olevaan sisältöön. Kustannustehokas mainosmuoto, jolla kasvatat sisältömarkkinointisi näkyvyyttä.
Perusaineistot tulee toimittaa viimeistään kolme (3) kokonaista arkipäivää ennen kampanjan alkua klo 12,00 mennessä.
Erikoisaineistot tulee toimittaa viisi (5) kokonaista arkipäivää ennen kampanjan alkua klo 12,00 mennessä. Erikoisaineistoja ovat esimerkiksi: HTML5, Celtrat, paraati+tapetit, cross-devicet, uutiskirjeet ja somenostot.
Sisältömarkkinoinnin yhteydessä näytettävä, sivun alareunasta nouseva keskusteleva pop-up -mainosformaatti, jonka avulla viestit yhdellä mainoksella monimutkaisia kokonaisuuksia, useille kohderyhmille, ostopolun eri vaiheissa.
Tarkasti käsikirjoitettu vuorovaikutus osallistaa lukijoita ja saa heidät viettämään aikaa brändisi parissa. Tämä mikä voimistaa brändimielikuvaa ja tarjoaa arvokasta dataa kohderyhmien vastauksista.
Kauppalehti, Alma Business RON, Uusi Suomi, Arvopaperi, Mikrobitti, Talouselämä, Tekniikka&Talous, Tivi
Kysyttäessä
Huom! Myydään sisältömarkkinointiartikkelien yhteydessä. Hintaan lisätään tuotanto- ja julkaisukustannukset.
Keskustelevan mainonnan ratkaisut
Alman Display-mainospaikoilla näytettävä keskusteleva mainosformaatti, jonka avulla viestit yhdellä mainoksella monimutkaisia kokonaisuuksia, useille kohderyhmille, ostopolun eri vaiheissa.
Tarkasti käsikirjoitettu vuorovaikutus osallistaa lukijoita ja saa heidät viettämään aikaa brändisi parissa. Tämä mikä voimistaa brändimielikuvaa ja tarjoaa arvokasta dataa kohderyhmien vastauksista.