Alma Media > Mainostajat > Caset > Alma Businessmediat > VTT

VTT:n tasokas virtuaalipaneeli puhutteli päättäjäkohderyhmää uudella ja innostavalla tavalla

VTT järjesti virtuaalipaneelin aiheesta ”Kuinka teemme Suomesta kestävän kasvun globaalin kärkimaan?”. Paneelin tavoitteena oli pohtia, mihin Suomen tulisi satsata, jotta luomme kestävää kasvua ja eksponentiaalisesti toiveikkaamman tulevaisuuden. Kantavana punaisena lankana toimi VTT:n toimitusjohtaja Antti Vasaran kiteyttämä Eksponentiaalisen toivon lista, jossa esitellään viisi toimialaa, joiden kautta tuodaan ratkaisuja ihmiskuntaa koetteleviin haasteisiin ja samalla luodaan hyvinvointia, uusia työpaikkoja ja kestävää kasvua. Panelisteina olivat Vasaran lisäksi eri alojen huippuosaajat Emilia Kullas (EVA), Leena Mörttinen (VM),  Mårten Mickos (HackerOne), Risto Murto (Varma) ja Risto Siilasmaa (F-Secure).

Kaikki panelistit osallistuivat keskusteluun etänä ja vain paneelin moderaattori oli livenä paikan päällä. Panelistien ja moderaattorin vahvalla ammattitaidolla saatiin toteutettua sujuva ja tasokas virtuaalilähetys.

Paneeli lähetettiin suorana lähetyksenä Kauppalehden ja Talouselämän verkkosivuilla. Lisäksi aiheesta kirjoitettiin Kauppalehteen ja Talouselämään digiartikkeli, johon upotettiin paneelin tallenne.

.

.

VTT:n markkinointi- ja viestintäjohtaja Jenni Santalo:
“Halusimme tarttua Alman uuteen ”Tunti livenä” –konseptiin, koska se puhutteli tavoiteltua kohdeyleisöä ja tavoitteitamme uudella ja innostavalla tavalla. Kaikki sujui yllättävänkin hyvin ensimmäiseksi kerraksi ja yhteistyö Alman kanssa sujui hienosti projektin eri vaiheissa. Saimme virtuaalitapahtumalle laajan päättäjäyleisön huomion ja olimme tekemässä jotain aivan uutta, mikä sopii yhteen brändilupauksemme kanssa: VTT – beyond the obvious.”

Sinullekin menestystarina?

Ota yhteyttä mediamyyntiimme >>

Katso lisää asiakkaidemme onnistuneita caseja >>