Alma Media > Mainostajat > Caset > Loviisan kaupunki

Loviisan uusi asuinalue Kuningattarenranta herätti kiinnostusta Kauppalehden Studioartikkelin avulla

Loviisan kaupunki toteutti kesällä 2020 Kauppalehdessä Studioartikkelin. Artikkelin tavoitteena oli tuoda julkisuuteen Loviisan uusi asuinalue, merellinen Kuningattarenranta ja sen tarjoamat upeat asumismahdollisuudet. Samalla haluttiin tuoda esiin se, että vaikeasta talousajasta huolimatta Loviisan kaupunki uskaltaa rohkeasti panostaa tulevaisuuteen ja investoi voimakkaasti asumiseen. 

Artikkelin kohderyhmänä oli erityisesti pääkaupunkiseudulla sekä muualla noin sadan kilometrin säteellä Loviisasta asuvat Kauppalehden lukijat, joiden uskotaan olevan kiinnostuneita nimenomaan Loviisan Kuningattarenrannan tarjoamista laadukkaista asumismahdollisuuksista, ja joilla olisi mahdollisuus etätyöhön tai yhdistää työ esimerkiksi pk-seudulla Loviisassa asumiseen. 

Pitkäkestoista markkinointia

Studioartikkeli valikoitui siksi, että se on pitkäkestoinen, mikä hyödyttää Kuningattarenrannan markkinointia pitkällä aikavälillä. Artikkelille on kertynyt jo yli 5000 lukukertaa ja sen parissa on vietetty yhteensä yli 50 tuntia.  Alueen tontit tulevat hakuun maaliskuussa 2021 ja asuntomessut järjestetään Loviisassa 2023, joten se, että artikkeli jää Kauppalehden Studion saitille pariksi vuodeksi tukee hyvin tätä pitkäkestoista markkinointia. 

”Olimme todella positiivisesti yllättyneitä siitä, miten hyvin artikkeli nousi julkaisun jälkeisinä päivinä ja tavoitti lukijoita. Odotimme totta kai hyvää tulosta, mutta että se oli näin erinomainen, oli kyllä yllätys”, toteaa Mia Grönstrand, Loviisan kaupungin viestintä- ja markkinointiassistentti.

 

Tutustu artikkeliin:

Loviisa houkuttelee uusia asukkaita omarantaisilla tonteilla ja kelluvilla taloilla – miljoonaluokan investointi on panostus pikkukaupungin tulevaisuuteen

.

”Yhteistyö Alman kanssa sujui erinomaisesti aivan ensimmäisestä yhteydenotosta lähtien. Ammattitaitoinen ja osaava myyntihenkilö luotsasi meidät erittäin luotettavasti erilaisten vaihtoehtojen läpi. Saimme asiantuntevaa ja ystävällistä palvelua läpi koko prosessin, joka huipentui vielä kampanjan loppuraportointiin. Kampanja teki Loviisaa tunnetuksi niillä seuduilla, joille arvioimme potentiaalisten uusien asukkaiden sijoittuvan. Kiinnostus Loviisaa kohtaan kasvoi selvästi heinä-elokuussa, ja katsomme mainoskampanjalla olleen siihen kyllä iso vaikutus.” 

Mia Grönstrand, Loviisan kaupungin viestintä- ja markkinointiassistentti

 

 

Sinullekin menestystarina?

Ota yhteyttä mediamyyntiimme >>

Katso lisää asiakkaidemme onnistuneita caseja >>