Biozell-sisältömarkkinointikampanja: Tavoitteet asetettiin korkealle ja ne tuplattiin!
Kampanjan tavoitteena oli nostaa Biozell-brändin tunnettuutta ja tuoda Biozell-sävytteitä lähemmäs kuluttajaa samaistuttavien testaajien ja käyttövinkkien kautta. Yhteistyössä Alma Brand Studion kanssa päätettiin toteuttaa testiryhmähaku Iltalehden Tyyli.comissa. Testiryhmäläisten kuvauspäivästä ja kokemuksista saatiin sisältöä seuraaviin sisältömarkkinointiartikkeleihin. Kampanjan tulokset puhuvat puolestaan ja asiakas oli erittäin tyytyväinen.
Katso lisää alla olevalta videolta.
Biozell_casevideo
Kampanjassa julkaistut sisältömarkkinointiartikkelit:
26.6.2020 Testiryhmähaku / Helpoin tapa pitää hiukset kunnossa kesällä
Lisäksi kampanjassa ajettiin display-mainontaa Alman verkostossa.
Sinullekin menestystarina?
Ota yhteyttä mediamyyntiimme >>
tai Alma Brand Studioon