Mainonta Talouselämän printissä tuo jatkuvuutta Mäntsälän Yrityskehityksen markkinointiin

Mäntsälän Yrityskehitys Oy (MYK) on elinkeinoyhtiö, jonka omistavat Mäntsälän kunta ja kunnan omistama energiayhtiö. Yhtiön keskeisenä tehtävänä on auttaa yrityksiä sijoittumaan Mäntsälän alueelle sekä kehittää paikallista elinkeinoelämää. Lisäksi yrityksiä myös tuetaan muun muassa rekrytoinneissa, koulutuksissa ja yhteystyökumppaneiden etsimisessä. Pääkaupunkiseudun läheisyydessä sijaitsevan kunnan vahvuutena on logistisesti erinomainen sijainti, jonka avulla Mäntsälä onkin jo pitkään ollut houkutteleva vaihtoehto esimerkiksi logistiikka-alan yrityksille, data centereille, teollisuudelle ja kaupalle.

Kuukauden sijoittuja -kampanja Talouselämässä toimii

Edistääkseen yritysten sijoittumista Mäntsälän alueelle MYK on jo yli 10 vuoden ajan mainostanut Talouselämän printissä. Säännöllisesti joka toinen viikko julkaistuissa ilmoituksissa on tuotu esiin kuntaan jo sijoittuneita yrityksiä sekä niiden edustajien positiivisia kokemuksia Mäntsälässä toimimisesta. Erityisesti toimivaksi on osoittautunut Kuukauden sijoittuja -konsepti, jonka kautta MYK on menestyksekkäästi tuonut esiin Mäntsälän jatkuvaa kasvua yritysten sijoittautumispaikkana.

MYK TE Kuukauden sijoittuja
MYK TE kokosivu

Pitkällä aikajänteellä julkaistujen pienempien ilmoitusten lisäksi vuoden 2018 alussa julkaistiin Talouselämässä näyttävä koko sivun ilmoitus, jossa nostettiin esiin yhdeksän Mäntsälän toimipisteensä sijainniksi valinnutta yritystä. Lisäksi mainostaja on toteuttanut Talouselämässä hyvin toimineiden ilmoitusten sisällöillä ulkomainoskampanjan tukemaan markkinointiviestiensä saamaa näkyvyyttä.

Pitkäjänteinen mainonta tavoittaa harkitsevat yrityspäättäjät

MYK on ollut erittäin tyytyväinen Talouselämässä toteutettuun mainontaan ja mainosten sijoitteluun lehdessä.

Mäntsälän Yrityskehityksen markkinointipäällikkö Jyrki Teeriaho toteaakin johdonmukaisesti ja pitkällä aikajänteellä toteutetun mainonnan olleen selkeä vahvuus markkinoinnissa kun tavoitteena on vaikuttaa yritysten sijoittautumispäätöksiin, jotka tehdään tyypillisesti huolellisen harkinnan perusteella.

Jyrki Teeriaho

 

”Systemaattisesti pitkällä aikajänteellä tehty mainonta on ollut meille hyvä tapa tavoittaa yritysten päättäjät tilanteessa, johon tyypillisesti liittyy huolellista harkintaa. Tähän tarkoitukseen erinomainen kanava on ollut Talouselämä, jossa aiomme jatkaa mainontaa myös jatkossa.”

Jyrki Teeriaho, markkinointipäällikkö Mäntsälän Yrityskehitys Oy