Honkarakenteen lanseeraus sai juuri oikean kohderyhmän liikkeelle

Honkarakenne on suomalainen hirsitalovalmistaja, valikoimaan kuuluu mm. omakotitaloja, huviloita, kesämökkejä, pari- ja rivitaloja ja päiväkoteja. Talot valmistetaan omalla tehtaalla Karstulassa.

Honka-Frame mallisto julkaistiin vuonna 2019. Alkuvuodesta 2020 suosittua ideamallistoa täydennettiin ja oli aika lanseerata mallisto kohderyhmälle. Tavoitteena oli saada aikaan tutustumista mallistoon ja yhteydenottopyyntöjä myynnille.

 

Kohderyhmä ja kampanjan toteutus

Honka Frame -talot edustavat Honkarakenteen tarjoamassa ekslusiivisinta mallistoa.
Kohderyhmänä on +40-vuotiaat hyvin toimeentulevat henkilöt, jotka suunnittelevat laadukkaan, yksilöllisen omakotitalon tai vapaa-ajan asunnon rakennuttamista. 

Kampanja toteutettiin Kauppalehti Option printissä sekä Alma Talentin verkostossa. Digiverkostossa hyödynnettiin videomainontaa, joka tehtiin Celtra-työkalun avulla. Videon avulla pystyi helposti havainnoimaan mallistoa ja ohjaamaan eteenpäin honka.fi -sivustolle.

Kampanja sai kohderyhmän liikkeelle - sivuvierailut +374 % ja yhteydenottopyynnöt +660 %

Kampanja toimi todella hyvin Honka Frame -malliston kysynnän vauhdittamisessa. Kävijämäärä Honka Frame -sivuilla nousi +374 % edellisvuoden vastaavaan ajanjaksoon verrattuna ja yhteydenottopyynnöt jopa +660 %. Liiditavoite ylittyi reippaasti ja myynti oli tyytyväinen myös yhteydenottojen laatuun – profiili oli tavoitellun kohderyhmän mukaista ja kiinnostus hyvällä tasolla. 

 

Honka Celtra Mobile-1

Honka Celtra Desktop-1

Optio aukeama 2
Optio aukeama 1
banneri
sanna_huovinen_LR

Yhteistyö sujuvaa - oikeat mediaratkaisut siivittivät tuloksiin

Honkarakenteen markkinointijohtaja Sanna Huovinen toteaa:

”Yhteistyö Alman kanssa oli todella sujuvaa ja saimme kampanjasta erinomaiset kaupalliset tulokset. Yhteyshenkilömme Anu Vuokko ymmärsi hyvin meidän tarpeemme ja rakensi siihen toimivan mediaratkaisun. Kaikki suunnittelusta tuotantoihin asti sujui tosi mutkattomasti. Lämpimät kiitokset Anulle ja tiimille!”