Uuden brändin ja täysin uudenlaisen palvelun lanseeraus rekrytointimarkkinoille

Boing on markkinoille tullut uusi rekrytointialusta, jossa työnhakija ja työnantaja voivat kohdata helposti ja vaivattomasti. Boing toteutti Kauppalehdessä ja Talouselämässä koko sivun viikkonäkyvyyden ja samaan aikaan oli käynnissä myös verkkokampanja. Kampanjan tavoite oli lisätä tunnettavuutta niin työnhakijoiden kuin työnantajienkin keskuudessa,nopeasti ja tehokkaasti. Kohderyhmänä oli sekä työnantajat että työnhakijat. Tarkoitus oli lisätä asiantuntijatason työnhakijoita alustalle, sillä Boing uskoo, että se on heille liiketoiminnallisesti ajatellen mielenkiintoinen ryhmä.

Boing on ollut eri tavoin esillä erilaisissa suuren yleisön kanavissa. Nyt haluttiin vahvasti ja näyttävästi viestiä Kauppalehden ja Talouselämän päättäjätason lukijoille uudesta tulokkaasta, joka tiedetään olevan heille relevantti. Tällä ratkaisulla saadaan tiettyjä työnhakijasegmenttejä aktivoitumaan.

”Lanseeraus on vielä täysin kesken, mutta jo nyt voimme todeta, että vahva näkyminen perinteisen median puolella yhdistettynä verkossa tehtäviin konversiota kiihdyttäviin toimenpiteisiin on osoittanut voimansa. Konversioprosentti on ollut jopa yli 10 %.” toteaa Boingin markkinoinnista ja brändistä vastaava Advisor Eka Ruola.


Leadoo_chatit_web__web
.
Boing banneri
.
Kuva2
banneri 2
banneri4
Vapo_ennakko_980x400
.
Ahti

Alman kanssa asiat sujuivat tehokkaasti, ammattimaisesti ja miellyttävästi. Alma tarjoaa meille luontevan reitin tärkeän yleisön luokse. Samalla kärpäslätkän iskulla osumme sopivasti hyvään edustukseen sekä työntekijöiden että työnantajien puolelta – tämä tuo tehoja tekemiseen.
Eka Ruola, Advisor, markkinointi & brändi, Boing Solutions Oy