Alma Media > Mainostajat > Artikkelit > Alma Plus -kuvagalleria > Tarjoushaukat bongaavat kiinnostavat alennukset

Tarjoushaukat bongaavat kiinnostavat alennukset

Tarjoushaukat, nuo kuluttajien jalostuneinta kärkeä edustavat valioyksilöt. He tekevät alennusten löytämisestä taidetta, kuluttavat niitä koskevia mediasisältöjä ja hyödyntävät itselleen osuvimmat mahdollisuudet empimättä. Mainostajalle kiinnostava kohderyhmä, eikö?
 
Missä sinulla on markkinoitavanasi lyömätön tarjous, meillä on sinulle uutuus – Alman ainutlaatuinen Tarjoushaukat-datasegmentti, joka sisältää selaimia peräti kolmannesmiljoonan! Tarjoushaukat-segmenttimme kohdentaa mainosviestisi heille, jotka ovat lukeneet Black Fridayta tai alennusmyyntejä käsitteleviä artikkeleita, tai vierailleet IL Alekoodit-palvelussa.
 
Eikä tässä vielä kaikki! Tarjoushaukkojen lisäksi voit valita lukuisista muistakin segmenteistä, joille kohdentaa mainosviestisi. Miltä kuulostavat vaikkapa eSports ja pelaaminen, Matkailu-kotimaa, tai Autoilu-ekoautot-kohdennussegmentit?

Kohdentamiseen käytettävä data kerätään Alman omista digipalveluista, tilaaja- ja rekisteröitymistiedoista ja erilaisista kyselyistä. Mainonnan kohdentamiseen käytetään vain sellaista dataa, joka täyttää tietosuojasääntelyn vaatimukset. Segmenttejä hyödynnetään mainonnan kohdentamiseen eri aktivointikanavien kautta. Kaikista kampanjoista on tarjolla kampanjaraportti, jossa on mukana kampanjan tavoittama yleisö.

Eikä tässä vielä kaikki! Tarjoushaukkojen lisäksi voit valita lukuisista muistakin segmenteistä, joille kohdentaa mainosviestisi. Miltä kuulostavat vaikkapa eSports ja pelaaminen, Matkailu-kotimaa, tai Autoilu-ekoautot-kohdennussegmentit?

Kohdentamiseen käytettävä data kerätään Alman omista digipalveluista, tilaaja- ja rekisteröitymistiedoista ja erilaisista kyselyistä. Mainonnan kohdentamiseen käytetään vain sellaista dataa, joka täyttää tietosuojasääntelyn vaatimukset. Segmenttejä hyödynnetään mainonnan kohdentamiseen eri aktivointikanavien kautta. Kaikista kampanjoista on tarjolla kampanjaraportti, jossa on mukana kampanjan tavoittama yleisö.

 

ALMA – Interest – Tarjoushaukat -segmentti

Black Fridayhin (1/30) tai alennusmyynteihin (2/30) liittyvät semanttiset käsitteet tai vierailut IL Alekoodit -palvelussa (1/90).

Sulkeissa olevat numerot kertovat miten ko. segmentti on muodostettu käyttöuseuden ja ajan suhteen. Segmentin koko: noin 360 000 evästettä.

Ehdota uusia datasegmenttejä!

  • Tietosuojaseloste
  • Antamiasi tietoja käytetään vain tähän yhteydenottopyyntöön vastaamiseen. Tietosi poistetaan järjestelmästämme automaattisesti 12 kuukauden kuluttua.