Alma Media > Mainostajat > Artikkelit > Alma Plus -kuvagalleria > Alman kesäedut 2016
finland_artikkelin_header-770x370_template

Alman kesäedut 2016

Kesällä lomaillaan, tehdään uusia hankintoja ja löysätään kukkaron nyörejä arjen kiireiden hellittäessä. Hyödynnä Alman kesäedut ja tavoita yleisösi kustannustehokkailla kampanjaratkaisuillamme. Kesän 2016 etuhinnat ovat voimassa uusille kampanjavarauksille 27.6.–7.8.

Alma Talentin kampanjoihin lisää volyymia!

Verkkokampanjaan +30 % lisänäyttöjä veloituksetta sivustoilla kauppalehti.fi, talouselama.fi, tekniikkatalous.fi, tivi.fi ja arvopaperi.fi.

Lisäksi Kauppalehdessä saat kesäkaudella mobiilikampanjoihin +30 % lisänäyttöjä sekä tabletti-näköislehteen 4 viikon kampanjan 2 viikon hinnalla.

Printissä saat tehoja irti toistolla:

Tee kesällä vahvan peiton kampanja Kauppalehteen
osta 2 ilmoitusta, saat 3 veloituksetta*
osta 3 ilmoitusta, saat 5 veloituksetta*
osta 4 ilmoitusta, saat 7 veloituksetta*
etusivun ostajalle lisäksi kokosivu veloituksetta

*Koskee kaikkia kokoja paitsi etusivua.

Kauppalehti Option kesän kampanjaetu:
Elokuun Optio ilmestyy 18.8., teemana Koulutus ja johtaminen.
Varaa ilmoitus nyt, saat –30 % edun kampanjahinnasta.

Talouselämä, Tekniikka&Talous tai Tivi – varmista näkyvyytesi kesälomakauden ympärille!
Valitse Talouselämä, Tekniikka&Talous tai Tivi, saat kaksi kokosivun ilmoitusta yhden hinnalla seuraavista numeroista:
Talouselämä: nro 25 (23.6.), nro 26 (8.7.), nro 27 (12.8.)
Tekniikka&Talous: nro 23 (23.6.), nro 24 (12.8.)
Tivi: nro 6-7 (2.6.), nro 8 (11.8.)

Iltalehti.fi, Telkku.com ja Kotikokki.net digikampanjoiden kesäedut

+30 % lisänäyttöjä desktopiin, mobiiliin ja IL-TV:hen perusmainosmuodoissa

Iltalehti printin kesäetu

Osta 2 ilmoitusta, saat 2 veloituksetta

Alma Aluemedian kesäetu 2+1

Digi: Etusi 2+1. Aikaperusteisiin ja näyttöpohjaisiin kampanjoihin joka kolmas saman kokoinen kampanja veloituksetta tai kolmannes lisää näyttöjä samaan kampanjaan.

Printti: Osta kolmen sarjoissa rajattomasti.

Alma verkostotuotteet

+30 % lisää näyttöjä kampanjaan veloituksetta. Alma RON desktop, Almascope, Alma RON mobiili.

Kesäetujen myyntiehdot

Kesäedut ovat voimassa 27.6.–7.8.2016. Mediatoimistoalennus ja vuosisopimusalennus huomioidaan. Volyymialennusta ei huomioida. Edut koskevat vain uusia varauksia.


Kauppalehden kampanjoissa miniminäyttömäärä 200 000. Inventaarion loppuessa Alma Talentilla on oikeus jatkaa kampanjaa tarvittaessa 7.8.2016 jälkeen, kunnes kampanjan näyttömäärä tulee täyteen.

Iltalehti.fi, Telkku.com ja Kotikokki.net kesäedut koskevat normaalihintaisia kampanjoita, ei päällekkäisiä erikoisetuja, pakettialennuksia tai Celtralla toteutettuja kampanjoita. Muut myyntiehdot IL:n myyntiehtojen mukaisesti.

Iltalehti printin kesäedun kaikki ilmoitukset on varattava samanaikaisesti. Ilmoituskoko sama kaikissa kampanjan ilmoituksissa, mutta aineiston voi vaihtaa. Kaikki tarjoukseen kuuluvat ilmoitukset on käytettävä kampanjan aikana. Veloitukseton ilmoitus julkaistaan lehdessä kampanja-ajan sisällä. Edullisimmat ilmoitukset veloituksetta (jos paketissa eri hintaisia lehtiä). Iltalehden 2+2 tarjouksen lisäksi myönnetään sopimuksen tehneille mediatoimistoille mediatoimistoalennus, ei muita alennuksia tai päällekkäisiä etuja. Etu ei koske avausaukeamaa, määräpaikkoja eikä luokiteltuja ilmoituksia.

Alma Aluemedian kesäetu ei ole voimassa Celtralla tehdyissä kampanjoissa.