#almaplus
Alma Plus -kuvagalleria
Ensimmäinen markkinointialan ammattilaisille suunnattu Alma Plus -tapahtuma kokosi yli 200 henkeä Suvilahden Kattilahalliin 11. helmikuuta 2016.
Alma Median järjestämän uudenlaisen tapahtuman tarkoituksena on inspiroida, luoda yhdessä kestävää kasvua, lisätä yhdessä tekemisen henkeä sekä tuoda yhteen mainostajia sekä mainos- ja mediatoimistoja ajankohtaisten, kiinnostavien markkinointialaa eteenpäin vievien aiheiden pariin.
Suvilahden Kattilahalli tarjosi erinomaiset puitteet tapahtumalle. Alma Plussasta ei haluttu tehdä perinteistä seminaaria.
Alman brändipuu esittelee Alman laajaa tarjoomaa.
Karkkibuffasta helpotusta makeanälkään.
Myöskään janoisena ei tilaisuudessa tarvinnut olla.
Illan isäntä, Jani Niipola, toivottaa vieraat tervetulleiksi kaikkien aikojen ensimmäiseen Alma Plus -tapahtumaan.
Seuraavaksi lavan ottaa haltuun Suomen ensimmäinen myynnin professori, Petri Parvinen.
Parvinen herätteli mainostoimistojakin mittaamaan enemmän ja ennen kaikkea mittaamaan vaikuttavuutta.
Illan musiikkitarjonnasta vastasi DJ-lahjakkuuden Lennon lisäksi kolmesta nuoresta muusikosta koostuva indiepop -yhtye Younghearted.
Tuk Tuk Travellerit Juho ja Pyry tarjosivat vieraille katuruokaelämyksiä ja sirkushuveja.
Biohakkerit Teemu Arina ja Jaakko Halmetoja tarjosivat mieltä ravitsevien drinkkien lisäksi tietoutta siitä, miten voi saavuttaa optimaalisen hyvinvoinnin ja parantaa omaa elämänlaatua.
Illan pääpuhuja Alexander Bard kuljetti yleisön kivikaudelta internetmarkkinoinnin haasteisiin persoonallisella ja räväkällä tyylillään.
Alma Plus oli rento ja elämyksellinen iltapäivän irtiotto arjesta.
Alma Plus oli loistava alku yhteisölliseen tekemiseen ja parempaan dialogiin.
Kyseessä oli ensimmäinen Alma Plus -ilta, mutta lisää on tulossa.
94% osallistujista koki tilaisuuden ammatillisesti hyödylliseksi
90% osallistujista suosittelisi varmasti tai melko varmasti vastaavanlaista tilaisuutta kollegoilleen