Alma-verkosto tavoittaa 69% Seinäjoen ostovoimaisista kuluttajista

Lähde: TNS Atlas 7-12/2017, Kantar TNS Oy, 30-54-vuotiaat viikkotavoittavuus, Seinäjoen markkina-alue.

Mainontaa voidaan kohdentaa alueellisesti Alma Median kaikissa medioissa sinne, missä potentiaaliset asiakkaasi ovat. Voit valita kampanja-alueeksi koko Suomen, Etelä-Pohjanmaan tai vaikkapa Seinäjoen alueen. Alma Median kattava verkosto mahdollistaa näkyvyyden valtakunnallisissa medioissa juuri siellä, missä haluat. Mainoksesi näkyvät potentiaalisille asiakkaillesi valitsemallasi alueella laadukkaiden ja kiinnostavien sisältöjen yhteydessä kaikilla päätelaitteilla katsottuna. 

almaverkosto_300x300

Millaiset ihmiset haluat mainonnallasi tavoittaa? 

Alueellisuuden lisäksi voit valita myös muita kohdennuksia, joilla tavoitat haluamasi kohderyhmän yhä tarkemmin. Valitse, millaisia ihmisiä haluat tavoittaa: Alma-verkosto tarjoaa työkalut digimainonnan tarkkaan kohdentamiseen erilaisilla elämän alueilla. Kohdennuksessa voidaan käyttää tietoa sosiodemografiasta (mies/nainen, asumistapa, perheen koko, tulotaso jne) ja kiinnostusalueesta (mökkeily, piha ja puutarha, valokuvaus, aktiiviurheilu jne). Mainonnan tehot kasvavat, kun viesti räätälöidään sopivaksi eri kohderyhmille - näin hyödynnät jokaisen mainosnäytön yhä tehokkaammin. Viestisi voidaan välittää valitsemallesi kohderyhmälle valtakunnallisesti tai aluekohdennettuna tietyn maakunnan alueella.

 Tutustu Alma-verkoston kohdennusmahdollisuuksiin

Valitse sisällöt, joiden yhteydessä mainoksesi näkyy

Sisältökohdentaminen tavoittaa lukijat oikeassa kontekstissa ja lisää viestisi osuvuutta entisestään. Mainos voidaan kohdentaa myös sopiviin mediasisältöihin eli ns. yleisöpaketteihin. Yleisöpaketteja on Alma-verkostoon tarjolla viisi erilaista: Autot, Asuminen, Viihde, Ruoka tai Uutiset. Esimerkiksi Autot-yleisöpaketti sisältää näkyvyyden Autotalli.comissa, Iltalehden Autot-osiossa sekä Kauppalehden Autot-osiossa, joissa mainoksesi tavoittaa autoista kiinnostuneet lukijat. Myös yleisöpaketit voidaan ostaa aluekohdennettuna.

kotikokki
autoilu
asuminen

Sisältömarkkinoinnilla luot arvokkaita asiakaskokemuksia 

Sisältömarkkinointi tarjoaa potentiaaliselle asiakkaalle jotakin hyödyttävää, viihdyttävää tai muuten sykähdyttävää sisältöä, jonka parissa hän haluaa viettää aikaa. Se voi olla vaikkapa yrityksen asiantuntijuutta vahvistava artikkeli tai arjen vinkkejä tarjoava video, jossa tuotetietous on uskallettu jättää parrasvalojen ulkopuolelle.

Onnistunut sisältömarkkinointi vahvistaa yrityksen brändimielikuvaa ja syventää suhdetta potentiaaliseen asiakkaaseen. Asiakkaan ostohalukkuus herää, kun sisältö tarjoaa hänen tarpeeseensa tai ongelmaansa sopivan ratkaisun. Toimiva sisältö ei kuitenkaan yksinään riitä, sillä sen on kohdattava oikea yleisö, jotta arvoa luovia asiakaskokemuksia voi syntyä. 

Lue lisää sisältömarkkinoinnista

Retargetoinnilla tavoitat tuotteistasi ja palveluistasi jo kiinnostuneet

Retargeting eli uudelleen kohdentaminen ohjaa asiakkaan takaisin sisältösi ääreen. Voit kohdentaa mainontaa esimerkiksi yrityksesi verkkosivuilla käyneille tai sisältömarkkinointiartikkeliasi Alma-verkoston sivustoilla lukeneille. Keskimäärin 98% verkkokaupassa asioivista poistuu ilman ostosta. Voit tavoittaa heidät retargeting-mainonnan avulla. Retargetoimalla aktivoit potentiaaliset ja nykyiset asiakkaasi kustannustehokkaasti. 

Tuotanto tarpeen mukaan

Meiltä saat helposti myös tuotannon aina yksinkertaisista kuvamainoksista vuorovaikutteisiin animaatioihin, artikkeliteksteihin ja videoihin.   

Kiinnostuitko?

Ota yhteyttä Etelä-Pohjanmaan myyntiimme. Autamme mielellämme löytämään tarpeisiisi sopivan tavan kohdentaa mainontaasi alueellasi!

Marjo Ojanperä
Myyntipäällikkö, digitaaliset ratkaisut
Pohjanmaa
marjo.ojanpera@almamedia.fi
p. 050 438 0873

Mainonnan menestystarinoita Etelä-Pohjanmaalta

570x370almasivusto kultaliike

Alma Regions

Menestystä niin myötä- kuin vastoinkäymisissä - Kultaseppä Hanhiniemi

Lue lisää >>

370x240 almasivustolle superoutlet

Alma Regions

Into Seinäjoen Superoutletin mainonta näkyi avajaispäivän suosiossa

Lue lisää >>