Alma Media > Mainostajat > Artikkelit > Kouvola

Alma-verkosto tavoittaa 76 % Kouvolan ostovoimaisista kuluttajista

Mainontaa voidaan kohdentaa alueellisesti Alma Median medioissa sinne, missä potentiaaliset asiakkaasi ovat. Voit valita kampanja-alueeksi koko Suomen, Kymenlaakson tai vaikkapa Kouvolan alueen. Mainoksesi näkyvät potentiaalisille asiakkaillesi laadukkaiden ja kiinnostavien sisältöjen yhteydessä kaikilla päätelaitteilla. 

 

Kysy lisää!

Ota yhteyttä Kouvolan myyntiimme. Autamme mielellämme löytämään tarpeisiisi sopivan tavan kohdentaa mainontaasi alueellasi!

sami blomqvist alma media Sami Blomqvist
Myyntipäällikkö, digitaaliset ratkaisut
Kymenlaakso & Etelä-Karjala
sami.blomqvist@almamedia.fi
p. 041 319 6522

Millaiset ihmiset haluat mainonnallasi tavoittaa? 

Alueellisuuden lisäksi voit valita myös muita kohdennuksia, joilla tavoitat haluamasi kohderyhmän yhä tarkemmin. Valitse, millaisia ihmisiä haluat tavoittaa: Alma-verkosto tarjoaa työkalut digimainonnan tarkkaan kohdentamiseen erilaisilla elämän alueilla. Kohdennuksessa voidaan käyttää tietoa sosiodemografiasta (mies/nainen, asumistapa, perheen koko, tulotaso jne) ja kiinnostusalueesta (mökkeily, piha ja puutarha, valokuvaus, aktiiviurheilu jne). Mainonnan tehot kasvavat, kun viesti räätälöidään sopivaksi eri kohderyhmille – näin hyödynnät jokaisen mainosnäytön yhä tehokkaammin. Viestisi voidaan välittää valitsemallesi kohderyhmälle valtakunnallisesti tai aluekohdennettuna tietyn maakunnan alueella.

Tutustu Alma-verkoston kohdennusmahdollisuuksiin

Valitse sisällöt, joiden yhteydessä mainoksesi näkyy 

Sisältökohdentaminen tavoittaa lukijat oikeassa kontekstissa ja lisää viestisi osuvuutta entisestään. Mainos voidaan kohdentaa myös sopiviin mediasisältöihin eli ns. yleisöpaketteihin. Yleisöpaketteja on Alma-verkostoon tarjolla viisi erilaista: Autot, Asuminen, Viihde, Ruoka tai Uutiset. Esimerkiksi Autot-yleisöpaketti sisältää näkyvyyden Autotalli.comissa, Iltalehden Autot-osiossa sekä Kauppalehden Autot-osiossa, joissa mainoksesi tavoittaa autoista kiinnostuneet lukijat. Myös yleisöpaketit voidaan ostaa aluekohdennettuna.

Sisältömarkkinoinnilla luot arvokkaita asiakaskokemuksia 

Sisältömarkkinointi tarjoaa potentiaaliselle asiakkaalle jotakin hyödyttävää, viihdyttävää tai muuten sykähdyttävää sisältöä, jonka parissa hän haluaa viettää aikaa. Se voi olla vaikkapa yrityksen asiantuntijuutta vahvistava artikkeli tai arjen vinkkejä tarjoava video, jossa tuotetietous on uskallettu jättää parrasvalojen ulkopuolelle.

Onnistunut sisältömarkkinointi vahvistaa yrityksen brändimielikuvaa ja syventää suhdetta potentiaaliseen asiakkaaseen. Asiakkaan ostohalukkuus herää, kun sisältö tarjoaa hänen tarpeeseensa tai ongelmaansa sopivan ratkaisun. Toimiva sisältö ei kuitenkaan yksinään riitä, sillä sen on kohdattava oikea yleisö, jotta arvoa luovia asiakaskokemuksia voi syntyä. 

Lue lisää sisältömarkkinoinnista

Retargetoinnilla tavoitat tuotteistasi ja palveluistasi jo kiinnostuneet

Retargeting eli uudelleen kohdentaminen ohjaa asiakkaan takaisin sisältösi ääreen. Voit kohdentaa mainontaa esimerkiksi yrityksesi verkkosivuilla käyneille tai sisältömarkkinointiartikkeliasi Alma-verkoston sivustoilla lukeneille. Keskimäärin 98% verkkokaupassa asioivista poistuu ilman ostosta. Voit tavoittaa heidät retargeting-mainonnan avulla. Retargetoimalla aktivoit potentiaaliset ja nykyiset asiakkaasi kustannustehokkaasti. 

Tuotanto tarpeen mukaan

Meiltä saat helposti myös tuotannon aina yksinkertaisista kuvamainoksista vuorovaikutteisiin animaatioihin, artikkeliteksteihin ja videoihin. 

Mainonnan menestystarinoita

Alma Regions

Leppävirran Ice Cave -jääpuiston ainutlaatuisuus välittyi sisältömarkkinoinnin keinoin

Lue lisää >>

Alma Regions

Mielikuvamainonta toimii – Citymarket Länsikeskus

Lue lisää >>

Alma Regions

Into Seinäjoen Superoutletin mainonta näkyi avajaispäivän suosiossa

Lue lisää >>