Alma Talent tavoittaa liike-elämän päättäjät ja vaikuttajat

Uudet Kantar Mind Päättäjä 2020 luvut ovat saapuneet. Kyseessä on ainoa yleinen päättäjäkohderyhmiä käsittelevä tutkimus, jonka sisältä saadaan selville yrityksen eri tasoilla työskentelevien  johtajien, keskijohdon, asiantuntijoiden muodostamia kohderyhmiä.

Tutkimus osoittaa että Suomessa on 405 000 päättäjää ja valmistelijaa. Hankintoihin vaikutetaan organisaation eri tasoilta ja eri työtehtävistä.

AT_tavoittaa_Web_800x350

 

Ota yhteyttä mediamyyntiimme ja tulemme mielellään kertomaan lisää ja siitä kuinka sinun kannattaa vaikuttaa päättäjiin. 

 

Keitä ne on – ne Vaikuttajat?

Vaikuttajat ovat yhteiskuntamme tukipilareita. He ovat niitä, joita kuunnellaan. Niitä jotka päättävät. Yrittäjiä ja huippuosaajia. Asiantuntijoita ja ammattilaisia. Mielipidejohtajia ja keskustelun avaajia.

He näyttävät suunnan ja rakentavat tulevaisuutta. He ovat niitä, jotka vaikuttavat. Alma Talentin lukijoita. 

He ovat yleisö, jolle kannattaa puhua ja johon kannattaa vaikuttaa. Mainonnalla.

Alma Talentin kautta tavoitat Suomen päättäjät ja asiantuntijat ympäri vuorokauden, jokaisena päivänä.

 

 

viiva

Jussi Kärki

 

Jussi Kärki: Me ollaan vaikuttajia kaikki

Paluuta vanhaan ei ole, onneksi. Aikaan, jolloin päätökset syntyivät konttorin kulmahuoneessa ja yrityksen kaikki viisaus asui johtajan päässä. Kun hierarkiat on räjäytetty maan tasalle, pieniä ja suuria
päätöksiä syntyy koko ajan siellä täällä.

Jo pitkään jatkunut kulmahuoneen vallan hajaantuminen on saanut lisävauhtia korona-ajassa, kun etätyö on hajauttanut työyhteisöjä. Päätöksiä tehdään olosuhteidenkin pakosta monessa
paikassa.

Nopeatahtisessa maailmassa tilanteet vaihtuvat äkkiarvaamatta ja vastaukset on saatava heti eikä vasta johtokunnan viikkokokouksen jälkeen. Vain ketterät yritykset pärjäävät bittien, bottien ja twiittien
seassa. Sellaiset yritykset, joissa ihmisillä on mahdollisuus vaikuttaa omaan työhönsä ja yrityksen linjauksiin. Tälläisiä esimerkkejä meillä ja maailmalla ovat Supercell ja Spotify: Ihmiset viihtyvät
ja tekevät tulosta.

Kutsukaamme näitä ihmisiä vaikuttajiksi. Heitä yhdistää asiantuntemus ja osaaminen ja halu pyrkiä eteenpäin. Vaikuttajia on kaikkialla ympärillämme.

Afrikkalainen sananlasku pohjustaa muutosta hyvin: ”If you want go fast, go alone. If you want go far, go together”.

Menestyvät yritykset haluavat pitkälle – ja siksi aika on vaikuttajien.

viiva

Mainostaja, kysy mediamyyjältäsi lisää keinoista, joilla yrityksesi voi vaikuttaa vaikuttajiin! 

 

Ota yhteyttä

Lue seuraavaksi:

Kotimainen media näyttää suuntaa vastuullisuudessa ja tarjoaa yrityksille alustan viestiä omista arvoistaan

Alma Media rakentaa vastuullisuutta aktiivisesti osana liiketoimintaansa. Alma News Median johtaja Juha-Petri Loimovuoren mukaan vastuullisuus […]

Vapaa media kantaa kriisien yli – Kotimaisessa mediassa mainostavat yritykset tärkeä mahdollistaja

Kun maailma ympärillä muuttuu nopeasti ja epävarmuus kasvaa, luotettavan tiedon merkitys korostuu. Alma Median toimitusjohtaja […]

Hei hei evästeet, tervetuloa tekoäly – viisi oppia Programmatic Pioneersista

Saimme kesäkuun alussa mahdollisuuden vierailla Lontoossa ohjelmallisen mainonnan lippulaivatapahtumassa, Programmatic Pioneersissa. Tässä tiivistetyt havainnot ja […]

Alma Spotlight – Janne Tuominen, Digital Growth Director s360: Haastan kaikkia asiantuntijoita miettimään digimainonnan metriikoita kriittisesti

Alma Spotlight -podcastin kevään viimeisen jakson asiantuntijahaastattelussa on s360:n tuore digitaalisen kasvun johtaja Janne Tuominen. […]

Luotettavuus, tuloksellisuus ja yhteiskunnallinen merkitys – Kotimainen media on vastuullisen mainostajan valinta 

Mainostaminen kotimaisessa mediassa on paitsi tuloksellista, myös strateginen ja vastuullinen valinta, joka tukee brändiä, demokratiaa […]

Mitkä autot myyvät loppuvuonna ja mitä markkinasta on nyt syytä tietää? Katso Ajankohtaista autokaupasta -webinaari!

Autokauppa elää murrosta, jossa yhä useampi valitsee auton käyttövoimaksi sähkön samalla kun kuluttajien ostopolut nopeutuvat. […]

Mitä tämän päivän sijoittaja kaipaa? Selkeyttä, vinkkejä ja luotettavia brändejä

Minkälainen on tämän päivän sijoittaja? Miten sijoituspäätöksiä tehdään ja mistä haetaan inspiraatiota? Näihin kysymyksiin haettiin […]

Alma Spotlight – Näin Suomi Bidaa -kyselyn jälkipuinti – Miika Luoma, Agency Lead: ”Miksi digimainonnalta odotetaan välitöntä reaktiota verrattuna muihin kanaviin?” 

Alma Spotlight -podcastin uusimmassa jaksossa puidaan läpi tuoreen ohjelmallisen mainonnan Näin Suomi bidaa – kyselyn […]

Suomalaisten kesäsuunnitelmat 2025

Miten suomalaiset viettävät kesälomaansa? Entä miten luottavaisesti suomalaiset suhtautuvat omaan taloudelliseen tilanteeseensa? Muun muassa näitä […]

Alman kesäedut 2025

Kesällä on loistava tilaisuus tavoittaa sekä kuluttajat että päättäjät! Suomalaiset viettävät aikaa Alman medioiden ja […]

Suorat lennot ja sopivat hinnat kiinnostavat suomalaisia matkailijoita – Katso, mitä matkailun pulssikysely paljasti

Marraskuussa 2024 kuluttajille tehdyn kyselyn mukaan yli puolet vastaajista suunnittelee matkustamista seuraavan 6 kuukauden aikana […]

Näin rakennat menestyneen brändin – Katso Alma Talk -seminaarin tallenne!

Miksi brändinrakentamiseen kannattaa nyt satsata, vaikka taktinen mainonta tuntuisi houkuttelevammalta? Tuore Alma Talk -seminaari pureutui […]