Alma Media > Mainostajat > Mainosratkaisut > Supersivu

Iso mainospinta. Jakamaton huomio. Tutkitusti superhyvä huomioarvo.

Esimerkki: Supersivu Iltalehdessä


Kiinnitä huomio näyttävästi

Tutustu Supersivuun – näyttävään brändimainonnan ratkaisuun, joka tarjoaa näkyvyyttä suurella mainospinnalla. Se on suunniteltu erottumaan digitaalisessa ympäristössä ja vangitsee kohderyhmäsi katseen. 

Supersivulla saat jakamattoman huomion brändillesi. 

Supersivuilla on tutkitusti korkea huomioarvo

Alma Businessmedioissa 2024 tutkittujen Supersivujen huomioarvojen keskiarvo on 71 %, mediaanin ollessa 72 % (vaihteluväli 63 % – 78 %).

Kaikki tutkitut Supersivu-kampanjat: huomioarvojen keskiarvo 67 %, mediaani 65 % (vaihteluväli 49 % – 78 %).

Vertailun vuoksi, muiden tutkittujen mainosmuotojen huomioarvojen ka. on 45 % (aikavälillä 2020 – 2024).

Lähde: EXIT-tutkimukset, Digitalist

Esimerkki: Supersivu Kauppalehdessä

Tee vaikutus suurella mainospinnalla

Suuri koko mahdollistaa näyttävät ja mieleenpainuvat toteutukset. Hyödynnä kuvan lisäksi videota tai animaatiota luodaksesi näyttävän mainoksen, joka herättää kiinnostuksen ja tekee vaikutuksen. 


Kun haluat tehdä näyttävää brändimainontaa

Supersivu sopii tarpeisiisi erityisesti silloin, kun tavoitteenasi on huomion herättäminen, yrityksesi mielikuvaan vaikuttaminen tai potentiaalisten asiakkaidesi kiinnostuksen herättäminen.


Tavoita haluamasi yleisö Alman kanavissa

Tavoita yleisösi aina laadukkaassa mediaympäristössä. Voit myös hyödyntää Alman monipuolisia kohdentamisen vaihtoehtoja, minkä ansiosta kampanjasi tavoittaa juuri oikean, valitsemasi yleisön.

Kamux luotti mainosratkaisuiden tehokaksikkoon

Supersivu oli nappivalinta Kamuxille. Sen ansiosta kampanja sai suurta huomiota jopa vilkkaan Black Friday -tarjousviestinnän keskellä.

Katso case-esimerkki

Finnair onnistui Supersivulla taktisessa mainoskampanjassa

Lähes kaikkien tuntema lentoyhtiö mainosti kesän lentojaan Iltalehdessä Supersivulla. Mainontaan tehdyn huomioarvotutkimuksen tulokset lyövät ällikällä.

Katso case-esimerkki

Jos haluat kuulla ajatuksemme siitä, miten juuri sinun asiakkaidesi huomio herätetään, laita viestiä oheisella lomakkeella:

  • Antamiasi tietoja käytetään vain tähän yhteydenottopyyntöön vastaamiseen. Tietosi poistetaan järjestelmästämme automaattisesti 12 kuukauden kuluttua.