Alma Media > Tiedotteet > Lehdistötiedote > Alma Media julkistaa Q3 osavuosikatsauksensa perjantaina 27.10.2017

Alma Media julkistaa Q3 osavuosikatsauksensa perjantaina 27.10.2017

Alma Media Oyj                          Lehdistötiedote                          20.10.2017 klo 10.15

ALMA MEDIA JULKISTAA Q3 OSAVUOSIKATSAUKSENSA PERJANTAINA 27.10.2017

Alma Media julkistaa vuoden 2017 tammi–syyskuun osavuosikatsauksensa perjantaina 27.10.2017 noin klo 9.00.

Suomenkielinen tiedotustilaisuus analyytikoille, sijoittajille ja medialle pidetään samana päivänä klo 11.00–12.00 Alma-talossa, Alvar Aallon katu 3 C, Helsinki. Tuloksen esittelevät toimitusjohtaja Kai Telanne ja talous- ja rahoitusjohtaja Juha Nuutinen. Paikalla on myös muuta Alma Median johtoa. Tilaisuuden esitysaineisto on saatavilla klo 11.00 Alma Median verkkosivuilla osoitteessa www.almamedia.fi/sijoittajat/raportit-ja-esitykset/esitykset.

Ilmoittauduthan tilaisuuteen etukäteen sähköpostitse osoitteeseen kutsut@almamedia.fi.

Englanninkielinen webcast alkaa 27.10.2017 klo 13.00. Voit osallistua konferenssiin soittamalla numeroon +358 (0)9 7479 0404 (osallistumiskoodi: 5910287) tai seurata sitä osoitteessa www.almamedia.fi/sijoittajat/raportit-ja-esitykset/esitykset (webcast).

Elina Kukkonen, viestintä- ja brändijohtaja, puh. 010 665 2333

Alma Media on palveluliiketoimintaan ja journalistisiin sisältöihin keskittyvä mediakonserni. Yhtiön tunnetuimpia brändejä ovat Kauppalehti, Talouselämä, Affärsvärlden, Iltalehti, Aamulehti, Etuovi.com ja Monster. Alma Media rakentaa asiakkailleen kestävää kasvua digitaalisuuden mahdollisuuksia hyödyntäen myös tietopalveluilla, järjestelmä- ja asiantuntijapalveluilla sekä mainosratkaisuilla. Alma Median toiminta on laajentunut Suomesta Pohjoismaihin, Baltiaan ja Keski-Eurooppaan. Alma Mediassa työskentelee noin 2 300 ammattilaista (ilman jakajia), joista noin 30 % toimii Suomen ulkopuolella. Alma Median vuoden 2016 liikevaihto oli 353,2 miljoonaa euroa. Yhtiön osake noteerataan NASDAQ Helsingissä. Lue lisää: www.almamedia.fi.

• Julkaistu: 20.10.2017, 10:15
  • Kategoria: Lehdistötiedote, Tiedotteet