Into Seinäjoen SuperOutletin mainonta näkyi avajaispäivän suosiossa
Into Seinäjoki toteutti Alman digiverkostossa mainoskampanjan, jossa markkinoitiin SuperOutlet Seinäjoen kuukauden mittaista myyntitapahtumaa. Kampanjamainontaa näytettiin juuri ennen tapahtumaviikkoa ja se kesti kolmen päivän ajan.
Tavoitteet ja kohderyhmä
Kampanjan tavoitteena oli saada viikon mittaiseen SuperOutletiin suuri määrä alueen ihmisiä ostoksille. Kohderyhmänä olivat seinäjokelaiset, joille mainontaa näytettiin kaikilla päätelaitteilla.
Ratkaisu
Diginäkyvyys kattoi koko Alma-verkoston (mm. Iltalehti, Kauppalehti ja Etuovi.com) Seinäjoen alueelle kohdennettuna. Mainosmuotona käytettiin desktopissa panoraamaa ja mobiilissa yläpaikkaa.
Tulokset
Mainonta tavoitti kohderyhmänsä. Kampanja tavoitti yhteensä
12 350 uniikkia kuluttajaa ja keräsi yhteensä 422 klikkiä. Mainonnalla saatiin houkuteltua suuri määrä ihmisiä SuperOutletiin, eli tavoite saavutettiin.
”Alma Median verkkomainonta yllätti meidät positiivisesti! Kolmen päivän mittaisella kampanjalla tavoitettiin odottamattoman suuri määrä ihmisiä, mikä näkyi myös tapahtuman avajaispäivän suosiossa”