Alma Media > Mainostajat > Caset > Iltalehti > Biozell

Biozell-sisältömarkkinointikampanja: Tavoitteet asetettiin korkealle ja ne tuplattiin!

Kampanjan tavoitteena oli nostaa Biozell-brändin tunnettuutta ja tuoda Biozell-sävytteitä lähemmäs kuluttajaa samaistuttavien testaajien ja käyttövinkkien kautta. Yhteistyössä Alma Brand Studion kanssa päätettiin toteuttaa testiryhmähaku Iltalehden Tyyli.comissa. Testiryhmäläisten kuvauspäivästä ja kokemuksista saatiin sisältöä seuraaviin sisältömarkkinointiartikkeleihin. Kampanjan tulokset puhuvat puolestaan ja asiakas oli erittäin tyytyväinen. 

Katso lisää alla olevalta videolta.

Biozell_casevideo

 

Kampanjassa julkaistut sisältömarkkinointiartikkelit:

26.6.2020 Testiryhmähaku / Helpoin tapa pitää hiukset kunnossa kesällä

1.8.2020: Huikea hiusmuodonmuutos: Katso ennen ja jälkeen kuvista, miten Biozell-testiryhmäläiset syttyivät kameran edessä – ”Rohkeutta, eloa, kiiltoa, väriä ja itseluottamusta – lisäksi helppo ja nopea käyttää”

5.9.2020: Näin hyviltä blondatut hiukset voivat näyttää – Rosa, Sonja ja äiti-Mari lumoutuivat Biozell-sävytteistä ja hoitotuotteista: ”Minusta tuli fani!

Lisäksi kampanjassa ajettiin display-mainontaa Alman verkostossa.

Sinullekin menestystarina?

Ota yhteyttä mediamyyntiimme >> 

tai Alma Brand Studioon 

 

 

Katso lisää asiakkaidemme onnistuneita caseja >>