Alma Media > Mainostajalle > Tiedätkö, millaisessa seurassa brändisi näyttäytyy?

Tiedätkö, millaisessa seurassa brändisi näyttäytyy?

Jos junamatkamainos sopii asiayhteydeltään mainiosti matkailusivustolle, tunnelma on hieman erilainen vaikkapa raiderikosta kertovan uutisen yhteydessä. Pohdit varmasti, millaiseen sisältöympäristöön oman brändisi mainos joutuu. Me Almalla varmistamme yhdessä kanssasi, että brändisi näyttäytyy sopivassa seurassa.

Nykypäivänä Brand Safety eli bränditurvallisuus puhuttaa yhä enemmän, kun medioissa uutisoidaan sodasta, onnettomuuksista, luonnonkatastrofeista sekä näiden vaikutuksista. Mainostaja saattaakin pohtia, onko oman brändin näkyminen tällaisten sisältöjen yhteydessä sopivaa.

Almalla saat mainoksesi turvalliseen ympäristöön

Mainostajan tulisi luottaa siihen, että mainokset ohjataan aihepiiriltään olennaisten sivustojen sekä sisällöiltään sopivien artikkeleiden pariin. Alma haluaa taata laadukkaan ja turvallisen mediaympäristön sekä mainostajalle että lukijalle. Olennaista on, että mainostajana sinun ei tarvitse pohtia näitä yksin, vaan me Almalla teemme aktiivisesti töitä sen eteen, että mediasisällöt ja mainonta kulkevat turvallisesti yhdessä. Se on kaikkien yhteinen etu.

Parhaat keinomme varmistaa brändisi turvallisuus:

  • Koneäly: mainonnan automatisoitu sijoittelu kehittyneen teknologian avulla.
  • Keyword-lista: ennalta määritetyt avainsanat, joiden avulla mainos suljetaan pois tiettyjä avainsanoja käyttävän sisällön ympäriltä.
  • Semanttinen luokittelu: mediasisältöjen tarkempi analysointi, mikä auttaa mainonnan sijoittelussa.
  • Brand Suitability: mainonnan ohjaaminen sen kannalta olennaiseen ympäristöön.
  • Kontekstuaalinen kohdentaminen: mainonnan ohjaaminen halutun sisällön ympärille.
  • Kaiken yllä mainitun aktiivinen seuranta ja valvonta.

Alman asiantuntijat auttavat sinua bränditurvallisuuteen liittyvissä kysymyksissä. Ota yhteyttä omaan mediamyynnin yhteyshenkilöösi.

Tutustu bränditurvallisuuteen Brand Safety -sivultamme >>

  • Julkaistu: 20.5.2022, 15:14
  • Kategoria: Mainostajalle
  • Teema: brand-safety

Jaa artikkeli