Alma Media > Mainostajalle > Pippuri.fi tavoittaa entistä laajemman yleisön, joka haluaa syödä hyvin

Pippuri.fi tavoittaa entistä laajemman yleisön, joka haluaa syödä hyvin

Ruuanlaitto kotona on lisääntynyt selvästi korona-arjen myötä. Tämä näkyi Iltalehden ruokasivuston Pippuri.fi:n lukijamäärien kasvuna jo heti keväällä. ”Iloksemme olemme huomanneet, että liikenne on myös pysynyt aiempaa isommissa lukemissa keväästä saakka. Esimerkiksi sivulatauksia on yli 13 % enemmän kuin alkuvuodesta.” kertoo Lifestyle-toimituksen esimies Piia Rantio Iltalehdestä. 

”Ihmiset kaipaavat ideoita päivittäiseen ruuanlaittoon. Toisaalta halutaan nopeita ratkaisuja helpottamaan arkea. Mutta toisaalta halutaan myös syödä paremmin ja hyvistä raaka-aineista tehtyä ruokaa. Tämän me huomaamme ja huomioimme Pippurissa.” Pippurin toimittaja Eeva Paljakka kertoo.

Raaka-aineiden alkuperällä on enemmän merkitystä kuin aiemmin. Keittiössä halutaan viihtyä ja yhteisöllisyys on lisääntynyt, somessakin kokataan yhdessä. Lukijat villiintyvät Teresa Välimäen peltiruuasta tai Joonaksen pizzasta. Sämpylöitä leivotaan itse ja kakkuja tehdään yhdessä lasten kanssa. Välillä tehdään napolilaisia pizzoja pitkän kaavaan mukaan. Uuniruokareseptit ovat olleet tänä vuonna todella suosittuja. 
Vaikka pasta kiinnostaa, myös uutinen uudesta suomalaisesta perunasta saa lukijoita. Pippuri kertookin hyvien reseptien lisäksi ruokamaailman uusimmat kuulumiset ja trendit. 

Kultaisen Pippurin juhlahumua lokakuussa

Lokakuussa Pippuri tuo elintarvikealan uutuudet lähelle lukijoita, kun Kultainen Pippuri -kilpailun voittajat valitaan ja julkistetaan.

Kultainen Pippuri on Iltalehden nyt jo viidettä kertaa järjestettävä elintarvikekilpailu, jossa valitaan voittaja 6 kategoriassa: 

  • Arjen helpottaja
  • Arjen luksus
  • Vuoden herkku
  • Vuoden innovaatio
  • Vuoden pikkusuolainen
  • Vuoden välipala

Viisi finalistia ja voittajan valitsee ruoka-alan ammattilaisista koostuva raati. Lukijat pääsevät äänestämään Arjen helpottajan voittajaruuan.

Viikolla 43 on Iltalehdessä Kultainen Pippuri -viikko, jolloin julkistetaan päivittäin yhden kategorian voittaja. Pippuri on palkinnut ja ollut mukana nostattamassa monen elintarviketuotteen menestystä aiempina vuosina. 

Mainostajalle Pippuri tarjoaa mahdollisuuden tavoittaa entistä laajempi ruuasta ja ruokamaailman uusimmista kuulumisista kiinnostunut yleisö, joka kaipaa ideoita päivittäiseen ruuanlaittoon ja haluaa syödä paremmin. 

Ota yhteyttä mediamyyntiin ja kysy lisää Pippurin monipuolisista mainosratkaisuista.

 

Sivulataukset lähde GA vko 19-40/2020 vrt. vko 1-10/2020

  • Julkaistu: 9.10.2020, 10:00
  • Kategoria: Mainostajalle

Jaa artikkeli