Alma Media > Uutinen > Jarkko Kerkola Alma Consumerin alueellisen mediamyynnin myyntijohtajaksi

Jarkko Kerkola Alma Consumerin alueellisen mediamyynnin myyntijohtajaksi

KTM Jarkko Kerkola (s. 1979) on nimitetty Alma Consumerin alueellisesta mediamyynnistä vastaavaksi myyntijohtajaksi ja Alma Mediaratkaisujen johtoryhmän jäseneksi. Hän aloittaa tehtävässään 1.11.2019. Kerkola siirtyy Alma Consumeriin markkinointiteknologian ja data-analytiikan palveluita tarjoavasta Madtrixista, missä hän on toiminut toimitusjohtajana ja hallituksen jäsenenä maaliskuusta 2018. Aiemmin Kerkola oli yli kymmenen vuotta myynnin, markkinoinnin ja liiketoiminnan johtotehtävissä OpusCapitalla Suomessa sekä Keski-Euroopassa tukien muun muassa OpusCapitan liiketoiminnan laajentumista Saksassa, Itävallassa ja Sveitsissä.

– Jarkon monipuolinen osaaminen tarjoaman tuotteistuksesta, kaupallistamisesta ja eri myyntikanavien hyödyntämisestä strategisten markkinointiaktiviteettien suunnittelussa ja toimeenpanon johtamisessa on juuri sellaista osaamista mitä Alma Mediaratkaisujen myynnissä tarvitsemme. Jarkon tuntemus myös datan hyödyntämismahdollisuuksista markkinoinnissa auttaa meitä kehittämään ja lisäämään ratkaisujemme arvoa asiakkaillemme, Alma Mediaratkaisujen johtaja Tiina Järvilehto sanoo.

– Alma Media on innovatiivinen ja vahva suunnannäyttäjä vallitsevassa mediakulutuksen murroksessa. Alman laaja johtavien mediabrändien kirjo ja kyky tuottaa moderneja digitaalisia lisäarvopalveluita asiakkaille ovat hyvä perusta, jonka päälle rakentaa menestyksekkäitä monikanavaisia mainonta- ja markkinointikonsepteja. Tulemme vaalimaan rohkeutta ja nopeaa uudistumisvalmiutta kohdataksemme asiakkaiden muuttuvat tarpeet. Nämä yhdessä ovat vahvuuksia, jotka mahdollistavat ensiluokkaisen palvelukokemuksen ja menestyksen niin asiakkaille kuin yhteistyökumppaneillekin, Jarkko Kerkola sanoo. 

 

Alma Consumer julkaisee alueellisesti printissä että verkossa Aamulehteä ja Satakunnan Kansaa sekä Pirkanmaalla että Länsi- ja Keski-Suomessa ilmestyviä paikallis- ja kaupunkilehtiä. Digitaalisen mainonnan Alma-verkosto tavoittaa valtakunnallisesti 71 % 15-74 vuotiaista suomalaisista. Laajan valtakunnallisen peiton lisäksi Alma-verkosto tavoittaa myös paikallisesti. Tampereen ja Porin markkina-alueella Aamulehden, Satakunnan ja paikallislehdet + Alma-verkosto tavoittavat viikoittain yli 90 % kuluttajista (Lähde: TNS Mind 2018).

  • Julkaistu: 25.9.2019, 15:30
  • Kategoria: Uutinen

Jaa artikkeli