Alma Media > Mainostajalle > Tässä ovat kevätkauden parhaat digikampanjat

Tässä ovat kevätkauden parhaat digikampanjat

Alma Media palkitsee kauden parhaat digikampanjat neljä kertaa vuodessa. Kevätkauden voiton veivät Fluent Progress RT Oy, Helsingin Golfklubi ja SOK ABC. Onneksi olkoon! 

Fluent Progress RT Oy  – Kokonaisvaltaisesti digiä hyödyntävä B2B-kampanja

Fluent Progress RT Oy toteutti vauhdikkaan videokampanjansa Kauppalehden ja Tekniikka&Talouden paraatipaikalla. Lue lisää kampanjan tuloksista. Lue lisää kampanjan erinomaisista tuloksista.

Raadin kommentit: 
Hyvin suunniteltu kampanja, jossa digiä hyödynnetty kokonaisvaltaisesti. Ronski, mutta toimiva toteutus.

Helsingin Golfklubi– Tehokas pääkaupunkiseudulle kohdennettu jäsenrekrytointi 

Helsingin Golfklubi mainosti Kauppalehden mobiilissa joulun välipäivinä. Lue lisää kampanjan toteutuksesta ja huikeista tuloksista täältä. 

Raadin kommentit: Kampanjassa on suora, selkeä viesti, jolla on saavutettu erinomaisia tuloksia. Perustoimiva, taktinen kokonaisuus.

SOK ABC –  Visuaalisuutta hyödyntävä valtakunnallinen kampanja

SOK ABC:n digikokosivu Iltalehdessä yhdisti videon ja staattiset visuaaliset elementit huomiota herättäväksi kokonaisuudeksi. Lue lisää kampanjan toteutuksesta ja sen huipputuloksista täältä: 

Raadin kommentit: Kampanjassa kaikki elementit ovat hyvin käytössä. Visuaaliset ärsykkeet toimivat ja burgerimies jää mieleen. 

Parhaat kampanjat valitseva raati koostuu viidestä media- ja markkinointiammattilaisesta. Mukana raadissa ovat Carat Finlandin strateginen johtaja Jukka Veteläinen, markkinointitoimisto Staartin luova johtaja Juuso Kemi sekä
vuoden toimistoksi valitun Wörksin toimitusjohtaja Jussi Piri. Alma Mediaa raadissa edustavat Alma Talentin markkinointijohtaja Annika Ruola sekä Markkinointi&Mainonnan uutispäällikkö Jani Niipola.
Mediamyynnin b2b markkinointijohtaja Kirsi Stenberg toimii raadin puheenjohtajana.

Raadin check-list digimainontaan: 

  • Pysähdy, ota etäisyyttä ja katso vielä uudelleen. Usein pienellä tuumauksella löytää parannuskohteita.
  • Käytä aikaa viimeistelyyn ja vie loppuun asti. Muista tavoite!
  • Kirkasta kampanjan viesti.
  • Viisaasti markkinointiin satsaaminen voi olla kannattavaa myös haastavassa taloustilanteessa.

Kesäkauden parhaimmat digikampanjat palkitaan syyskuussa 2019.

  • Julkaistu: 3.6.2019, 09:55
  • Kategoria: Mainostajalle

Jaa artikkeli