Alma Media > Uutinen > Alma Consumerin asiakaspalvelu palkittiin vuoden parhaana – asiakaskohtaaminen toimii kaikissa kanavissa

Alma Consumerin asiakaspalvelu palkittiin vuoden parhaana – asiakaskohtaaminen toimii kaikissa kanavissa

Korkea asiakastyytyväisyys ja erinomainen asiakaskokemus jokaisessa kohtaamisessa. Nämä ovat asiakaspalvelun tavoitteina Alma Consumerissa, joka on Alma Median kuluttajamedialiiketoiminnan ydin. Tavoitteiden saavuttamisesta kertoo keskiviikkona 5.9.2018 julkistettu voitto Vuoden Contact Center -kilpailussa.

Alma Consumerin asiakaspalvelu toimii osana liiketoimintayksikön sisältömyyntiä, jonka tehtävänä on kasvattaa digitaalisten palvelujen käyttöä, hankkia uusia tilaajia, vahvistaa lukijasuhteita ja palvella asiakkaita laadukkaasti. Asiakaspalvelu hoitaa tilaus-, ilmoitus-, laskutus- ja jakelupäivystykseen liittyviä tehtäviä, myy ja antaa tukea uusien palveluiden käyttöön. Asiakaspalvelu tuotetaan aktiivisessa kumppanuussuhteessa Webhelp Nordicin kanssa.

Asiakasta palvellaan itsepalvelukanavissa, puhelimessa, sähköpostin välityksellä, chatissä ja kasvokkain lehtien asiakaspalvelupisteissä. Asiakaskohtaamisen onnistumisesta kertoo korkea ensiratkaisuaste: noin yhdeksän kymmenestä puhelimitse asioivasta asiakkaasta saa ratkaisun ensimmäisellä kontaktilla. Palvelun tuottamisessa hyödynnetään nykyaikaista tekniikkaa, älykästä dataa, analytiikkaa ja ennusteita. 
Prosessit on hiottu sujuviksi ja teknologia toimivaksi, mutta suurin kiitos asiakastyytyväisyydestä ja palkinnon voitosta kuuluu osaavalle ja palveluhaluiselle asiakaspalvelun henkilökunnalle.

”Sekä omat palveluneuvojamme että Webhelp Nordicin työntekijät ovat kaikki ammattitaitoisia tekijöitä, jotka selviävät tilanteesta kuin tilanteesta. Asiakkaidemme lisäksi voimme palvella omia sidosryhmiämme: meillä on paljon tietoa asiakkaista, josta on hyötyä palveluiden kehittämisessä”, kertoo Alma Consumerin asiakaspalvelupäällikkö Jari Toivonen.

Lisätiedot:

Jari Toivonen 
Asiakaspalvelupäällikkö 
Alma Consumer
jari.p.toivonen@almamedia.fi 
puh. 050 315 0225


Vuoden Contact Center -kilpailu on järjestetty jo vuodesta 1999 lähtien. Wave eli Wakarun Asiakaspalveluverkosto järjestää kilpailun yhteistyössä Kehittämistoimisto Prakto Oy:n ja Palvelu Plus Oy:n kanssa. Kilpailu sopii pienille ja suurille palvelukeskuksille ja on toimialariippumaton. Kilpailun voittaa asiakaspalvelukeskus, joka osoittaa erinomaisia tuloksia, pitkäjänteistä ja tavoitteellista kehitystyötä erinomaisen asiakaskokemuksen tuottamiseksi. Kilpailun kriteeristönä käytetään Contact Center Assessmentin arviointikriteeristöä. Tunnustus luovutetaan Yhteys-konferenssissa 5.9.2018.

Alma Consumer on Alma Median kuluttajamedialiiketoiminnan ydin. Alma Consumer julkaisee valtakunnallista uutismedia Iltalehteä, alueellisia medioita Aamulehteä ja Satakunnan Kansaa sekä useita paikallis- ja kaupunkilehtiä. Lisäksi yksikkö tarjoaa digitaalisia kuluttajapalveluita lifestyleen, matkailuun, ruoanlaittoon ja seuranhakuun. Alma Consumeriin kuuluu myös Alma Manun lehtipaino- ja jakeluliiketoiminta.

 
  • Julkaistu: 5.9.2018, 12:30
  • Kategoria: Uutinen
  • Teema: almassa-tapahtuu

Jaa artikkeli

Lue seuraavaksi:

Toimittajana työskentely on ainutlaatuinen tilaisuus soveltaa opintojen aikana kertynyttä teoriaa käytäntöön

Toimittajan työssä tarvitaan monipuolista osaamista ja se soveltuukin myös monille…

Töissä Almalla

Alma Asuminen Spotlight 2021 -webinaarissa kerrottiin asumisen kuumimmat trendit

Alman Asumisen mediat ja palvelut järjestivät Asumisen tulevaisuus tunnissa: Alma…

Trendit

Kohti inhimillisempää ja kestävämpää työelämää? Työelämän murros haastaa sekä työnantajat että työntekijät

Muuttuvaan työelämään tarvitaan jokaisen panosta. Käynnissä oleva muutos kannattaa nähdä…

Trendit