Alma Media > Tiedotteet > Lehdistötiedote > Alma Consumerin johtoryhmä nimitetty

Alma Consumerin johtoryhmä nimitetty

Alma Media Oyj                                                   Lehdistötiedote 21.5.2018

ALMA CONSUMERIN JOHTORYHMÄ NIMITETTY

Alma Median liiketoimintasegmentit Alma News & Life ja Alma Regionsin yhdistyivät huhtikuussa 2018 muodostaen kuluttajamediaan keskittyvän Alma Consumerin. Uuden liiketoimintasegmentin liiketoimintayksikön johtoryhmä on nimitetty.

Alma Consumer -liiketoimintayksikön toiminnoista johtoryhmänä vastaavat seuraavat henkilöt: Kari Kivelä (liiketoimintasegmentin johtaja), Santtu Elsinen (teknologia), Katja Haikarainen (HR), Tiina Järvilehto (mediamyynti), Matti Käki (paino ja jakelu, Alma Manu Oy), Tomi Lähdeniemi (toimitukset), Pauliina Makkonen (sisältömyynti), Inka Partanen (digitaalinen kehitys ja tekniikka), Marika Schugk (markkinointi), Timo Välkkynen (talous) ja Jonna Wikström (markkinointi, äitiyslomalla).

”Alma Consumerin eri toimintojen yhdistymissuunnittelu on parhaillaan menossa ja hyvässä vauhdissa. Tärkeimmät painopisteet liiketoiminnan kehittämiseksi ovat kirkastuneet. Paino, jakelu, digitaalinen media, sen digisisällön myynti ja digitaalinen mainonta ovat alueita, joissa olemme kyenneet vastaamaan toimintaympäristön haasteisiin, uusiutuneet ja luoneet kasvua. Teknologian hyödyntämisellä tulee olemaan edelleen hyvin keskeinen rooli Alma Consumerin sisältömyynnin kehittämisessä sekä uusimpien, yhä tehokkaimpien mainontaratkaisujen kehittämisessä ja tarjoamisessa mainostaja-asiakkaille,” sanoo Alma Consumerin liiketoimintajohtaja Kari Kivelä.  

Lisätietoja:
Kari Kivelä, johtaja, Alma Consumer, puh. 010 665 2032

Alma Media lyhyesti

Alma Media on palveluliiketoimintaan ja journalistisiin sisältöihin keskittyvä mediakonserni. Yhtiön tunnetuimpia brändejä ovat Kauppalehti, Talouselämä, Affärsvärlden, Iltalehti, Aamulehti, Etuovi.com ja Monster. Alma Media rakentaa asiakkailleen kestävää kasvua digitaalisuuden mahdollisuuksia hyödyntäen tietopalveluilla, järjestelmä- ja asiantuntijapalveluilla sekä mainosratkaisuilla. Alma Median toiminta on laajentunut Suomesta Pohjoismaihin, Baltiaan ja Keski-Eurooppaan. Alma Mediassa työskentelee noin 2 250 ammattilaista (ilman jakajia), joista noin 30 % toimii Suomen ulkopuolella. Alma Median vuoden 2017 liikevaihto oli 367,3 miljoonaa euroa. Yhtiön osake noteerataan NASDAQ Helsingissä. Lue lisää: www.almamedia.fi.

  • Julkaistu: 21.5.2018, 14:45
  • Kategoria: Lehdistötiedote, Tiedotteet

Jaa artikkeli