Alma Media > Mainostajalle > Uuden Suomen vilkkaat vaaliviikot

Uuden Suomen vilkkaat vaaliviikot

Uuden Suomen vilkkaat vaaliviikot ja -vuodetkin ovat alkamassa! Tammikuun vaalit puhuttavat jo ja muun muassa näihin liittyvää uutisointia ja keskustelua seurataan Uudessa Suomessa perinteisesti hyvin aktiivisesti.

Viikolla 49 tavoitettiin huikeat 301.000 eri kävijää! Tästä on hyvä jatkaa kohti yhä vilkkaampia viikkoja. Kun vuoden alun presidentinvaalit ovat ohi, kääntyvät katseet jo mahdollisiin kesän lopun maakuntavaaleihin ja sen jälkeen kevään 2019 eduskunta- ja EU-vaaleihin. Edessä on kunnon vaalisuma!

Vaikutusvaltainen ja -haluinen Uuden Suomen kävijä

Uuden Suomen lukijat ovat korkeasti koulutettuja, kaupunkilaisia ja useimmiten yli 40-vuotiaita miehiä. He ovat on kiinnostuneita Suomen asioista ja aikovat äänestää tulevissa vaaleissa.

Muista ottaa Uusi Suomi mukaan Alma Talent -päättäjäkampanjoihin, tavoittavuus laadukkaassa kohderyhmässä kasvaa tuntuvasti! Esimerkiksi Kauppalehden ja Uuden Suomen yleisöstä vain 16 % on päällekkäistä eli kumpaakin mediaa seuraavia.

Toimituksellisen linjan täsmennys on otettu hyvin vastaan

Uuden Suomen toimituksellista linjaa kirkastettiin lokakuun alusta alkaen. Uusi Suomi on ja haluaa jatkossakin olla entistä vankemmin politiikan ja yhteiskunnallisten asioiden ykkösuutismedia.

Kirkastetun linjauksen mukainen uutisointi onkin lukijoilta saadun palautteen mukaan huomattu ja muutos on ollut selvästi tervetullut! Sisältö on rauhoittunut vahvojen aiheiden ympärille ja uutiskommentointikin vaatii nykyisin kirjautumisen palveluun tai sen hyväksymisen, että kommentti kiertää moderoijan tarkistettavana.

Uuteen Suomeen kuuluu hyvää. Nappaa Uusi Suomi mukaan kampanjoihin ja kasvata kampanjoiden tuloksia!

Kysy lisää mediamyynnistä.

(Lähteet: TNS Metrix, TNS Atlas 1-6/2016, Uuden Suomen lukijatutkimus 10/2017)

 

 

 

  • Julkaistu: 14.12.2017, 14:15
  • Kategoria: Mainostajalle

Jaa artikkeli