Alma Media > Uutinen > Alma Media pohjoismaisten mediayhtiöiden parhaimmistoa kansainvälisessä ilmastonmuutosohjelmassa

Alma Media pohjoismaisten mediayhtiöiden parhaimmistoa kansainvälisessä ilmastonmuutosohjelmassa

Alma Media säilytti ohjelmassa edellisvuotisen B-tasonsa. 

-Myös maailmanlaajuisesti tarkastellen Alman tulos on hieno, sillä se ylittää selvästi alan kansainvälisen keskiarvon. CDP-tuloksellaan Alma kuuluu siis selvästi media-alan kärkiyritysten joukkoon, toteaa Alma Median yritysvastuupäällikkö Kirsi Hantula.

-Alma Media on laatinut itselleen pitkän aikavälin ympäristötavoitteet hiilidioksidipäästöjen vähentämiseksi. Tuore CDP-tulos antaa tukea sille käsitykselle, että suuntamme on oikea.

CDP on kansainvälinen organisaatio, jonka kehittämää ympäristöraportoinnin mallia käyttävät monet suuret yritykset maailmanlaajuisesti. Siksi yritysten CDP-raporteista on tullut tärkeä työkalu muun muassa monille institutionaalisten sijoittajien päätöksenteossa. Ne käyttävät raportteja, kun ne tekevät päätöksiä uusista yrityksistä.     

Tänä vuonna raporttinsa CDP:lle jätti yhteensä 6316 yritystä eri puolilta maailmaa.

 
  • Julkaistu: 26.10.2017, 14:55
  • Kategoria: Uutinen
  • Teema: kestava-media

Jaa artikkeli

Lue seuraavaksi:

Mediayritykset löivät viisaat päänsä yhteen

Suomalaisten lukutaito on rapistumaan päin. Se on huono asia, sillä…

Kestävä media

”Haluaisin jäädä tänne koko päiväksi” – koululaiset lukivat päiväkotilapsille

Into lukemiseen sytytetään jo lapsena ja usein parhaimpina innoittajina lasten…

Kestävä media

Nopean kerronnan media

Toimitusten pitää kertoa työprosesseistaan avoimesti, toteaa Iltalehden päätoimittaja Erja Yläjärvi.…

Kestävä media