Alma Media > Uutinen > Digimainonnan kauppa ohjelmallistuu

Digimainonnan kauppa ohjelmallistuu

  • Julkaistu: 2.12.2015, 14:00
  • Kategoria: Uutinen
  • Teema: digitaalisuus

Jaa artikkeli

Lue seuraavaksi:

Sujuvampia palveluita ja laadukkaampaa dataa

Digitaalisten sisältöjen ja palvelujen käyttäjien yhteinen kirjautuminen antaa käyttäjälle paremman…

Digitaalisuus

Digitaalinen suosittelutyökalu rikastaa käyttäjäkokemusta

Tsekissä toimivan LMC:n kehittämä ja Suomeen jalkautettu digitaalinen suosittelutyökalu Matej…

Digitaalisuus

Mainonnan ostaminen on jatkossa entistäkin älykkäämpää

Millainen on ohjelmallisesti ostetun digimainonnan tulevaisuus? Millaisia haasteita mainostajat näkevät…

Digitaalisuus