Alma Media > Tiedotteet > Lehdistötiedote > Aamulehden Hetki on iltapäivajulkaisu liikkuvalle ihmiselle

Aamulehden Hetki on iltapäivajulkaisu liikkuvalle ihmiselle

Alma Media Oyj                          Lehdistötiedote                          14.1.2015 klo 11.15

AAMULEHDEN HETKI ON ILTAPÄIVÄJULKAISU LIIKKUVALLE IHMISELLE

Aamulehti julkaisee keskiviikkona 14.1.2015 ensimmäisen digitaalisen iltapäiväjulkaisunsa, Hetken. Julkaisu tarjoaa tiiviissä muodossa päivän tärkeimmät uutiset, kiinnostavimmat puheenaiheet ja illan tärpit tilaajille. Kyseessä on palvelupaketti nykypäivän liikkuvalle ihmiselle, joka haluaa syttyä päivän uutistarjontaan kymmenessä minuutissa innostavalla ja helpolla tavalla.

”Hetki täydentää Aamulehden digitaalista tuotepakettia tarjoamalla uuden kuluttajatuotteen iltapäivälle, siihen Hetkeen, kun aamun lehden uutistarjonta kaipaa jo päivittämistä. Haluamme tarjota parasta journalismia myös iltapäivällä”, sanoo Aamulehden vastaava päätoimittaja Jouko Jokinen.

Hetki julkaistaan vain digitaalisessa muodossa maanantaista perjantaihin klo 15.30. Se on responsiivinen verkkototeutus, joka skaalautuu lähes kaikille päätelaitteille, niin tietokoneille kuin älykännyköillekin. Hetkeen pääsee Aamulehden verkkosivustolta tai suorasta osoitteesta www.aamulehti.fi/hetki. Myös Aamulehden mobiilisivuilla ja mobiiliapplikaatioista löytyy linkki Hetkeen.

Vain digitaalisesti julkaistavia iltapäiväversioita on maailmalla vielä vähän. Suomessa Helsingin Sanomat alkoi julkaista HS Iltaa viime vuonna. Alan pioneeri on Hufvudstadsbladet omalla Kväll-julkaisullaan. Eurooppalainen esikuva on belgialaisen De Standaard -lehden Avond. Aamulehti on siis kansainvälisestikin ensimmäisten joukossa.

Aamulehden maksulliseen digitaaliseen tuotepakettiin kuuluvat tällä hetkellä Aamulehden näköislehti sekä muut maksulliset verkkojutut. Aamulehti.fi:n maksuton verkkouutispalvelu jatkaa toimintaansa ennallaan, samoin mobiilit uutisapplikaatiot.

Aamulehden asiakkaat, joilla on Verkon Täystilaus tai Täystilaus saavat Hetken osaksi tilaustaan. Nykyiset paperilehden tilaajat saavat Hetken kolmeksi kuukaudeksi maksutta kääntäessään tilauksensa täystilaukseksi. Uudet tilaajat voivat tutustua tuotteeseen kuukauden maksutta.

Lisää tietoa uudesta tuotteesta löytyy osoitteesta www.koehetki.fi. Hetken ensimmäinen numero ilmestyy keskiviikkona klo 15.30 osoitteeseen www.aamulehti.fi/hetki.

Lisätietoja:

Asiakkuusjohtaja Pauliina Makkonen, puh. 050 347 0281

Kehitysjohtaja Seppo Roth, puh. 0500 170 169

Vastaava päätoimittaja Jouko Jokinen, puh. 050 366 9213

Alma Media lyhyesti

Alma Media on digitaalisiin palveluihin ja julkaisutoimintaan keskittyvä mediakonserni. Yhtiön tuotteet tarjoavat uutissisältöjen lisäksi hyötytietoa elämäntyylin, työuran sekä liiketoiminnan kehittämiseen. Alma Median palvelutarjonta on laajentunut Suomesta Pohjoismaihin, Baltiaan ja Keski-Eurooppaan. Yhtiössä työskentelee 1 965 ammattilaista (ilman jakajia), joista noin kolmannes toimii Suomen ulkopuolella. Alma Median vuoden 2013 liikevaihto oli noin 300 miljoonaa euroa. Yhtiön osake noteerataan NASDAQ OMX Helsingissä. Lue lisää: www.almamedia.fi

  • Julkaistu: 14.1.2015, 11:15
  • Kategoria: Lehdistötiedote

Jaa artikkeli