Alma Media > Tiedotteet > Lehdistötiedote > Sanna Forsström-Hack Alma Median brändi- ja yritysvastuupäälliköksi

Sanna Forsström-Hack Alma Median brändi- ja yritysvastuupäälliköksi

Alma Media Oyj                     Lehdistötiedote            28.11.2014 klo 11.00 

SANNA FORSSTRÖM-HACK ALMA MEDIAN BRÄNDI- JA YRITYSVASTUUPÄÄLLIKÖKSI

Sanna Forsström-Hack, 37, MBA & Master of Communication & Culture, on nimitetty Alma Median brändi-ja yritysvastuupäälliköksi. Forsström-Hack vastaa Alma Media -brändin kehittämisestä ja hallinnasta sekä Alma Media Oyj:n yritysvastuusta konsernitasolla.

Forsström-Hack siirtyi Alma Mediaan 17.11.2014 Aurinkomatkoilta, jossa hän työskenteli 2011-2014 viimeksi tuotekehityksen ja -konseptoinnin ja yritysvastuun vetäjänä, ja sitä ennen markkinointi- ja viestintäpäällikön tehtävissä. Ennen Aurinkomatkoja hän on kehittänyt brändejä ja markkinointia asiakkuusjohtajana mainostoimisto Dynamossa, ja sitä ennen vetänyt pitkään mm. Nokian digipalveluiden kehitysprojekteja Satama Interactivella.

– Sanna on aloittanut merkittävässä roolissa Alma Mediassa käynnistyvien brändiuudistusten ajurina. Rakennamme Alma Median laajasta tuote- ja palvelubrändien portfoliosta aiempaa tiiviimpää, digitaaliseen kasvuun ja vastuullisuuteen panostavaa perhettä, sanoo Alma Median viestintäjohtaja Rauno Heinonen.

Forsström-Hack uskoo, että hänen aikaisemmalla työurallaan hankittu brändi-, markkinointi- ja digiosaaminen sekä kaupallistamis- ja innovaatiokyky antavat vahvan pohjan uudessa konsernin eri yksiköihin kytkeytyvässä tehtävässä.

– Asiakaslähtöinen, yrityksen liiketoiminnan tavoitteista ponnistava brändikehitys, digitalisoituminen ja digitaalisen markkinoinnin jatkuvasti mullistuva maailma sekä kaikkeen kytkeytyvä vastuullisen liiketoiminnan kehitys ovat aiheita, jotka mahdollistavat Alma Medialle konsernina aivan uudenlaisia, kiinnostavia mahdollisuuksia. Alma Media haluaa aktiivisesti kehittää suomalaista yhteiskuntaa ja suomalaisten hyvinvointia. Laajan portfolion aikaansaama tiivis läsnäolo kuluttajien arjessa läpi Suomen luo vahvan ymmärryksen kuluttajien moninaisista, muuttuvista tarpeista. Tätä kautta pystymme takaamaan jatkuvasti kehittyvän portfolion suomalaisille kuluttajille ja mainostaja-asiakkaille, Forsström-Hack sanoo.

Lisätietoja:
Sanna Forsström-Hack, Brand & CR Manager, Alma Media, +358106652574
Rauno Heinonen, Viestintäjohtaja, Alma Media, +358106652251

Alma Media lyhyesti

Alma Media on digitaalisiin palveluihin ja julkaisutoimintaan keskittyvä mediakonserni. Yhtiön tuotteet tarjoavat uutissisältöjen lisäksi hyötytietoa elämäntyylin, työuran sekä liiketoiminnan kehittämiseen. Alma Median palvelutarjonta on laajentunut Suomesta Pohjoismaihin, Baltiaan ja Keski-Eurooppaan. Yhtiössä työskentelee 1 965 ammattilaista (ilman jakajia), joista noin kolmannes toimii Suomen ulkopuolella. Alma Median vuoden 2013 liikevaihto oli noin 300 miljoonaa euroa. Yhtiön osake noteerataan NASDAQ OMX Helsingissä. Lue lisää: www.almamedia.fi

  • Julkaistu: 28.11.2014, 11:00
  • Kategoria: Lehdistötiedote, Tiedotteet

Jaa artikkeli