Alma Media > Tiedotteet > Lehdistötiedote > Alko ja Alma 360 uudistavat Etiketti-lehden

Alko ja Alma 360 uudistavat Etiketti-lehden

Alma 360        Lehdistötiedote                       16.12.2013 klo 13:00

ALKO JA ALMA 360 UUDISTAVAT ETIKETTI-LEHDEN

Alko julkaisee helmikuun alussa uudistuneen asiakaslehden, jonka tuottaa Alma 360. Uusi monikanavainen Etiketti-lehti palvelee myös vahvasti verkossa.

Alko kilpailutti kesäkuussa Etiketti-asiakaslehtensä ja verkkosisältöjensä tekijät. Tiukan ja tiiviin tarjouskilpailun voitti Alma 360. Yhteistyö käynnistyi syksyn aikana konseptityöpajoissa.

Yhteistyön tavoitteena on uudet, entistä kiinnostavammat ja houkuttelevammat sisällöt Alkon eri kanaviin. Neljä kertaa vuodessa suomeksi ja ruotsiksi ilmestyvän asiakaslehden lisäksi Alma 360 vastaa Etiketti.fi-sivujen sisällön tuotannosta.

Etiketti-lehden ja Etiketti.fi:n tavoite on palvella lukijoitaan kertomalla alkoholijuomista erityisesti niiden ruokaan yhdistämisen kautta. Juomien ja ruokien yhdistämisestä halutaan kertoa kulttuurisesti, kiinnostavasti ja vastuullisesti. 

– Etiketti on tutkitusti luettu ja pidetty lehti. Se tukee osaltaan Alkon tarjoamaa laadukasta, monikanavaista asiakaskokemusta. Jatkamme lehden edelleen kehittämistä Alma360:n kanssa vastaamaan kuluttajien muuttuviin tarpeisiin, toteaa markkinointijohtaja Mika-Pekka Miettinen Alkosta. 

Etiketti-lehti ja Etiketti.fi-sisällöt vahvistavat Alma 360:n jo vahvaa ruoka- ja juoma-alan portfoliota. 

– Alko on oman alansa merkittävä vaikuttaja, jonka toiminnan ytimessä on asiakaspalvelu ja monikanavainen asiakasviestintä. Aloitamme yhteistyön erittäin innostuneina ja ylpeinä, toimitusjohtaja Petri Läntinen Alma 360:sta kertoo.

Lisätietoja:

Mika-Pekka Miettinen, markkinointijohtaja, Alko Oy, p. 0400 238 612.

Petri Läntinen, toimitusjohtaja, Alma 360, p. 0400 477 343

Alma 360 on sisältölähtöinen markkinointiviestintätoimisto, joka on erikoistunut asiakas- ja yritysjulkaisuiden sisältöjen tuottamiseen, ilmoitusmarkkinointiin sekä digitaalisen markkinointiviestinnän ratkaisujen suunnitteluun. Alma 360 on osa Alma Mediaa.

  • Julkaistu: 16.12.2013, 14:00
  • Kategoria: Lehdistötiedote, Tiedotteet

Jaa artikkeli