Alma Media > Tiedotteet > Lehdistötiedote > Juuso Liljeroos Aamulehden mediamyynnin johtajaksi

Juuso Liljeroos Aamulehden mediamyynnin johtajaksi

Alma Media Oyj                     Lehdistötiedote                     13.12.2013 klo 14.00


JUUSO LILJEROOS AAMULEHDEN MEDIAMYYNNIN JOHTAJAKSI

Aamulehden mediamyynnin johtajaksi on nimitetty tekn. yo. Juuso Liljeroos (34). Hän aloittaa uudessa tehtävässään 7.1.2014.

Juuso Liljeroosilla on pitkä kokemus haastavista myynnin- ja myyntijohdon tehtävistä muun muassa Enirolla ja Elisassa. Uudessa tehtävässään Juuso vastaa Aamulehden mediamyynnin toiminnasta ja tuloksesta. Hän raportoi Alma Aluemedian kaupalliselle johtajalle, Jaakko Lintuselle.

– Aamulehden tuoteperhe kehittyy voimakkaasti tulevana vuonna. Painettu lehti siirtyy tabloidi-formaattiin ja myös lehden digitaaliset tuotteet uudistuvat. Samalla kun tuotteemme kehittyvät, haluamme uudistaa mediamyyntimme toimintatapoja asiakkaiden muuttuviin tarpeisiin sopivaksi. Tähän tehtävään Juusolla on erinomainen kokemuspohja ja osaaminen, Jaakko Lintunen kertoo.

Lisätietoja:
Jaakko Lintunen, kaupallinen johtaja, Alma Aluemedia, p.050 560 6346


Alma Media lyhyesti

Alma Media on digitaalisiin palveluihin ja julkaisutoimintaan keskittyvä mediakonserni. Yhtiön tuotteet tarjoavat uutissisältöjen lisäksi hyötytietoa elämäntyylin, työuran sekä liiketoiminnan kehittämiseen. Alma Median palvelutarjonta on laajentunut Suomesta Pohjoismaihin, Baltiaan ja Keski-Eurooppaan. Yhtiössä työskentelee noin 1 900 ammattilaista (ilman jakajia), joista yli 20 % toimii Suomen ulkopuolella. Alma Median vuoden 2012 liikevaihto oli noin 320 miljoonaa euroa. Yhtiön osake noteerataan NASDAQ OMX Helsingissä. Lue lisää: www.almamedia.fi

 

  • Julkaistu: 13.12.2013, 15:00
  • Kategoria: Lehdistötiedote, Tiedotteet

Jaa artikkeli