Alma Media > Tiedotteet > Pörssitiedote > Alma Median vuosikertomus 2010 on julkaistu

Alma Median vuosikertomus 2010 on julkaistu

Alma Media Oyj   Pörssitiedote 2.3.2011 klo 15.30

ALMA MEDIAN VUOSIKERTOMUS 2010 JULKAISTU

Alma Media Oyj:n vuosikertomus 2010 on julkaistu tänään. Julkaisu on saatavana suomeksi ja englanniksi painettuna, verkkoversiona, iPad-sovelluksena sekä pdf-tiedostona.

Painettu vuosikertomus on toteutettu kaksiosaisena. Vuosikatsaus 2010 sisältää tietoa Alma Mediasta sekä konsernin liiketoiminnan kehityksestä ja yritysvastuusta. Taloudellinen katsaus 2010 pitää sisällään hallituksen toimintakertomuksen, tilinpäätöksen liitteineen, hallituksen ehdotuksen osingonjaosta, tilintarkastuskertomuksen sekä osake- ja sijoittajatietoa.

Vuosikatsauksen ja taloudellisen katsauksen verkkoversio on selailtavissa Alma Median internetsivuilla sekä osoitteessa vuosikertomus2010.almamedia.fi. Pdf-tiedostot ovat ladattavissa osoitteessa www.almamedia.fi/taloudelliset_raportit. Vain vuosikatsauksen sisältävä iPad-sovellus on ladattavissa viimeistään 4.3.2011 osoitteessa http://itunes.apple.com/us/app/alma-media-journal/id403513986?mt=8.

Painetun vuosikatsauksen ja/tai taloudellisen katsauksen voi tilata maksutta täyttämällä tilauslomakkeen osoitteessa www.almamedia.fi/tilaa_tiedotteet, sähköpostitse osoitteesta almamedia@almamedia.fi tai puhelimitse numerosta 010 665 2271.

Alma Median selvitys hallinnointi- ja ohjausjärjestelmästä on julkaistu 16.2.2011 tilinpäätöstiedotteen liitteenä sekä sivulla www.almamedia.fi/hallinto.

ALMA MEDIA OYJ

Rauno Heinonen
viestintäjohtaja

Jakelu: Helsingin Pörssi, keskeiset mediat