Alma Media > Tiedotteet > Lehdistötiedote > Lehdentekijät ostaa Titanik Helsingin

Lehdentekijät ostaa Titanik Helsingin

Alma Media Oyj   Lehdistötiedote 13.10.2010 klo 13.00

 

LEHDENTEKIJÄT OSTAA TITANIK HELSINGIN

 

Alma Media Oyj:n tytäryhtiö Kauppalehti Oy ostaa digitaaliseen markkinointiviestintään erikoistuneen Suunnittelutoimisto TTNK Helsinki Oy:n (Titanik Helsinki). Lopullisesti 1.11.2010 toteutuva yrityskauppa laajentaa Kauppalehti-ryhmään kuuluvan asiakaslehtiyksikkö Alma Media Lehdentekijät Oy:n (Lehdentekijät) sisällöntuotannon tarjoamaa. Osapuolet ovat sopineet, että kauppahintaa ei julkaista. Yrityskaupalla ei ole henkilöstövaikutuksia.

 

Titanik Helsingin digitaalinen markkinointiviestintäosaaminen ja Lehdentekijöiden sisältöosaaminen täydentävät erinomaisesti toisiaan. Uusien kanavien merkitys asiakkaille tuotettavissa sisällöissä kasvaa jatkuvasti. Digitaalinen markkinointiviestintäosaaminen vahvistaa Lehdentekijöiden tarjoamaa sekä nykyasiakkaille että tulevissa tarjouskilpailuissa.

 

– Asiakasjulkaisuliiketoiminta on Suomessa kasvanut tasaisesti. Asiakasjulkaisuiden asemaa on vahvistanut muun muassa kanta-asiakasohjelmien ja asiakkuudenhallintajärjestelmien laajeneminen. Yritysten tarve hyvin suunniteltuun sisältöön eri kanavissa lisääntyy jatkuvasti, toteaa Lehdentekijöiden toimitusjohtaja Petri Läntinen.

 

Lehdentekijät on Suomen johtava asiakaslehtitalo. Sillä on tuotettavanaan yli 40 säännöllisesti ilmestyvää julkaisua.

 

Titanik Helsinki on kanavariippumattoman markkinointiviestinnän suunnittelutoimisto, joka on perustettu vuonna 2006 ja työllistää kuusi suunnittelijaa.

 

 

Lisätietoja:

 

Petri Läntinen, toimitusjohtaja, Alma Media Lehdentekijät,
petri.lantinen@lehdentekijat.fi  0400-477 343
Tero Salonen, toimitusjohtaja, Suunnittelutoimisto Titanik Helsinki Oy,
tero@titanikhelsinki.fi 0407- 611 349
Juha-Petri Loimovuori, toimitusjohtaja Kauppalehti-ryhmä,
juha-petri.loimovuori@kauppalehti.fi  0500-511 036

 

Alma Media lyhyesti

 

Alma Media on uudistuva mediayhtiö, jonka tunnetuimpia tuotteita ovat Aamulehti, Iltalehti, Kauppalehti ja Etuovi.com. Alma Mediassa työskentelee lähes 3000 ammattilaista. Vuoden 2009 liikevaihto oli 307,8 miljoonaa euroa, ja liikevoitto 13,5 prosenttia liikevaihdosta. Alma Median osake (ALN1V) noteerataan NASDAQ OMX:n Helsingin pörssissä. Lue lisää: www.almamedia.fi.

  • Julkaistu: 13.10.2010, 15:00
  • Kategoria: Lehdistötiedote, Tiedotteet

Jaa artikkeli