Alma Media > Tiedotteet > Lehdistötiedote > Kauppalehden levikki 2009 tarkastettu, levikki laski odotetusti huipputasoltaan

Kauppalehden levikki 2009 tarkastettu, levikki laski odotetusti huipputasoltaan

Alma Media Oyj Lehdistötiedote 29.3.2010 klo 13.00

KAUPPALEHDEN LEVIKKI 2009 TARKASTETTU, LEVIKKI LASKI ODOTETUSTI HUIPPUTASOLTAAN


Alma Media -konserniin kuuluvan Kauppalehden uusi LT-levikki 2009 on 78 731 kpl ja se laski vuoden 2008 huipputasolta (86 654 kpl) 9,1 %. Levikin kappalemääräisestä laskusta noin puolet aiheutui jo ennakkoon tiedotetuista opiskelijajärjestöjen joukkotilausten muutoksista ja loppuosa laskusuhdanteeseen liittyvistä normaaleista yritystilausten peruutuksista. Maksullisten kestotilausten osuus koko levikkikannasta kuitenkin kasvoi 2009.

Lisätiedot:

Hannu Leinonen, vastaava päätoimittaja, puh. 010 665 2392, hannu.leinonen@kauppalehti.fi
Juha-Petri Loimovuori, toimitusjohtaja, puh. 010 665 2360, juha-petri.loimovuori@kauppalehti.fi


Alma Media lyhyesti


Alma Media on kannattava, uudistuva ja kansainvälistyvä yhtiö, joka keskittyy sanomalehtiin ja verkkomediaan. Tunnetuimmat tuotteet ovat Aamulehti, Iltalehti, Kauppalehti ja Etuovi.com.


Vuoden 2009 liikevaihto oli 307,8 miljoonaa euroa, ja liikevoittoa kertyi 13,5 % liikevaihdosta. Yhtiön osake (ALN1V) noteerataan NASDAQ OMX:n Helsingin pörssissä. Lue lisää: www.almamedia.fi.

  • Julkaistu: 29.3.2010, 15:00
  • Kategoria: Lehdistötiedote, Tiedotteet

Jaa artikkeli