Alma Media > Tiedotteet > Lehdistötiedote > Iltalehdeltä markkinoille uusi tv-lehti

Iltalehdeltä markkinoille uusi tv-lehti

Alma Media Oyj           Lehdistötiedote 18.2.2008
 
Iltalehdeltä markkinoille uusi tv-lehti
 
Alma Media -konserniin kuuluva Kustannusosakeyhtiö Iltalehti tuo markkinoille uudentyyppisen tv-aikakauslehden. Maanantaisin ilmestyvä TV-Jätti on 80-sivuinen selkeälukuinen tietopaketti 60 tv-kanavan ohjelmatarjonnasta. TV-Jätti ilmestyy ensimmäisen kerran 3.3.2008.
 
”Digiaikaan siirtyminen on tuonut maksullisille kanavapaketeille lisää katsojia, joita haluamme palvella entistä paremmin runsaalla juttutarjonnalla ja selkeillä ohjelmatiedoilla. Lehti on tehty tavallisille suomalaisille tv-katsojille”, kertoo Iltalehden TV-Jätin toimituksen esimies Meri Martikainen.
 
TV-Jätti on saatavissa valtakunnallisesti ja sitä myydään pelkästään irtonumerona kaikista merkittävimmistä ketjuista. Lehti on edullinen Iltalehden kanssa ostettuna. Iltalehden päivittäiset tv-ohjelmatiedot säilyvät lehdessä totutussa muodossaan.
 
TV-Jätti on Iltalehden toinen viikoittain ilmestyvä aikakauslehti. Hyvin vastaanotettu naistenlehti Ilona esiteltiin noin kaksi vuotta sitten.
 
 
Lisätietoja:
Meri Martikainen, toimituksen esimies, Iltalehti TV-Jätti, puh 010 665 2662
Kari Kivelä, kustantaja ja vastaava päätoimittaja, puh. 010 665 2032
 
 
Alma Media lyhyesti
 
Alma Media on kannattavasti kasvava, uudistuva ja kansainvälistyvä yhtiö, joka investoi sanomalehtiin ja verkkomediaan. Tunnetuimmat tuotteet ovat Aamulehti, Iltalehti, Kauppalehti ja Etuovi.com.

Vuoden 2007 liikevaihto oli 329 miljoonaa euroa, josta liikevoittoa kertyi yli 19 prosenttia. Yhtiön osake noteerataan OMX:n Pohjoismaisella listalla keskisuurten yhtiöiden sarjassa. Kaupankäyntitunnus on ALN1V. Lue lisää: www.almamedia.fi
  • Julkaistu: 18.2.2008, 16:10
  • Kategoria: Lehdistötiedote, Tiedotteet

Jaa artikkeli