Tuomas Avonius Iltalehden mediamyynnin ja -markkinoinnin johtoon
ALMA MEDIA OYJ PÖRSSITIEDOTE 8.8.2006, KLO 15.30 1 (1)
TUOMAS AVONIUS ILTALEHDEN MEDIAMYYNNIN JA -MARKKINOINNIN JOHTOON
Iltalehden mediamyynnin ja -markkinoinnin johtajaksi on 1.8.2006 alkaen nimitetty MBA Tuomas Avonius (37).
Avonius on aikaisemmin toiminut Iltalehden mediamyynnissä ja -markkinoinnissa asiakkuusjohtajana ja toisen myyntiryhmän vetäjänä. Hän on nyt hoitanut mediamyynnin ja -markkinoinnin johdon tehtäviä edeltäjänsä Sirpa Salinin eroilmoituksesta eli 3.7.2006 lähtien. Iltalehteen Avonius tuli Radio Novasta, jossa hän toimi myyntiryhmäpäällikkönä.
Kuva osoitteessa http://www.almamedia.fi/kuvapankki > Sanomalehdet > Henkilöstö
ALMA MEDIA OYJ
Terhi Lambert-Karjalainen
tiedotuspäällikkö
JAKELU: Helsingin Pörssi, keskeiset mediat
Alma Media on mediatalo, jonka keskeisintä liiketoimintaa ovat kustantaminen, talousinformaation tuotanto ja jakelu sekä verkkopalveluiden tuotanto. Konsernilla on portfoliossaan talous-, iltapäivä-, maakunta-, paikallis- ja kaupunkilehtiä. Alma Median omistuksessa on lisäksi johtavia sähköisiä markkinapaikkoja, ja se laajentaa markkinapaikkaliiketoimintaansa myös Suomen ulkopuolelle.
Alma Median tunnetuimmat tuotteet ovat Aamulehti, Iltalehti, Kauppalehti ja Etuovi.com. Konsernin tuotoista noin puolet muodostuu mediamainonnasta ja noin 40 % lehtien levikkituotoista. Vuoden 2005 jatkuvien toimintojen liikevaihto oli 286 milj. euroa, josta liikevoittoa kertyi 42 milj. euroa eli 14,8 % liikevaihdosta. Yhtiön osake noteerataan Helsingin Pörssin Päälistalla. Kaupankäyntitunnus on ALN1V. Tutustu tarkemmin osoitteessa http://www.almamedia.fi.
- Julkaistu: 8.8.2006, 17:30
- Kategoria: Pörssitiedote, Tiedotteet