Autoilua ilman omistamista - Autotalli.comin uusi liikkuvuuspalvelu kokoaa autoilun vaihtoehdot yhteen osoitteeseen

Alma Media Oyj                          Lehdistötiedote                          16.6.2017

AUTOILUA ILMAN OMISTAMISTA - AUTOTALLI.COMIN UUSI LIIKKUVUUSPALVELU KOKOAA AUTOILUN VAIHTOEHDOT YHTEEN OSOITTEESEEN

Alma Mediaan kuuluva Autotalli.com on avannut kuluttajille ensimmäisenä Suomessa verkkopalvelun, jossa voi kattavasti tutustua autoilun eri vaihtoehtoihin ja kustannuksiin. Yksityisleasing, yhteiskäyttöautoilu ja lukuisat eri vaihtoehdot oman auton omistamiselle ovat nouseva autoilun megatrendi. Uuden palvelun tavoitteena on auttaa kuluttajaa löytämään sopivin autoilun ratkaisu mahdollisimman vaivattomasti: eri palveluntarjoajien tarjoama on tuotu yhdelle alustalle.

-  Haluamme olla markkinoiden edelläkävijä autoilun uudessa aallossa ja kasvattaa yleistä tietoisuutta autoilun lukuisista mahdollisuuksista. Ihmiset arvostavat yhä enemmän huolettomuutta ja helppoutta, jolloin vaihtoehdot auton omistamiselle ovat selvästi nostaneet päätään. Tämä voidaan nähdä myös jakamistalouden ilmentymänä.  Näin on luontevaa tuoda muutkin autoilun vaihtoehdot Autotalli.comissa myytävien vaihtoautojen ja uusien autojen rinnalle, kertoo Autotalli.comin liiketoimintapäällikkö Aleksi Alppi.

Tärkeässä roolissa palvelussa on muun muassa mahdollisuus yhdellä tarjouspyynnöllä kilpailuttaa omiin tarpeisiin sopivat yksityisleasingtoimijat.

-  Asiakkaat ovat ottaneet palvelun hyvin vastaan ja tarjouspyyntöjen määrä on ylittänyt odotuksemme, Alppi toteaa.

Palvelusta löytyvät myös laskurit, joiden avulla kuluttaja voi vertailla oman auton omistamisen kustannuksia kilpaileviin vaihtoehtoihin. Työkalujen avulla voidaan arvioida autoilun kokonaiskustannuksia: laskea ajan myötä syntyvä auton arvon alentuma sekä arvioida muita kustannuksia kuten veroja, vakuutuksia, huoltoja sekä renkaiden ja autopesujen hintoja.

Lisätiedot: Liiketoimintapäällikkö Aleksi Alppi, Alma Mediapartners Oy, puh. 010 665 3518

Alma Media lyhyesti

Alma Media on palveluliiketoimintaan ja journalistisiin sisältöihin keskittyvä mediakonserni. Yhtiön tunnetuimpia brändejä ovat Kauppalehti, Talouselämä, Affärsvärlden, Iltalehti, Aamulehti, Etuovi.com ja Monster. Alma Media rakentaa asiakkailleen kestävää kasvua digitaalisuuden mahdollisuuksia hyödyntäen myös tietopalveluilla, järjestelmä- ja asiantuntijapalveluilla sekä mainosratkaisuilla. Alma Median toiminta on laajentunut Suomesta Pohjoismaihin, Baltiaan ja Keski-Eurooppaan. Alma Mediassa työskentelee noin 2 300 ammattilaista (ilman jakajia), joista noin 30 % toimii Suomen ulkopuolella. Alma Median vuoden 2016 liikevaihto oli 353,2 miljoonaa euroa. Yhtiön osake noteerataan NASDAQ Helsingissä. Lue lisää: www.almamedia.fi.

  • Päivämäärä: 16.6.2017, 09:09
  • Uutisen tyyppi: Lehdistötiedote

Jaa artikkeli: