Asiakastietämys pääosassa JM Tiedon Aamuseminaarissa eCommerce-tapahtumassa
JM Tieto Kauppalehti järjestää Aamuseminaarin, jossa tietojohtamisen ammattilaiset luennoivat aiheesta ’Tiedolla johtamisen keinot käyttöön markkinoinnissa ja myynnissä’. Seminaari järjestetään Myymälä & eCommerce 2016 -tapahtuman yhteydessä torstaina 17.3.2016 klo 9–11 Helsingin Messukeskuksessa.
Seminaari on tarkoitettu kaikille, jotka kokevat hyötyvänsä liiketoiminnassaan uusista näkökulmista, vinkeistä ja tiedoista. Myymälä & eCommerce 2016 -messut ovat verkkokaupan ja verkkoliiketoiminnan digitaalisten ratkaisujen ammattitapahtuma, joten myös JM Tieto Kauppalehden Aamuseminaaria kuuntelemassa on oletettavasti paljon ketjujohtoa ja yritysten päättäjiä.
Seminaariohjelma
- Klo 9–9.40 Turkka Yli-Hakala, myyntijohtaja, JM Tieto Kauppalehti ”Yritys on yhtä vahva kuin sen asiakastietämys”
- Klo 9.40–10.20 Tomi Kaitarinne, Digital Strategist, JM Tieto Kauppalehti ”Digitaaliset kanavat markkinoinnin ja myynnin tukena”
- Klo 10.20–11.00 Riikka-Maria Lemminki, johtava konsultti, JM Tieto Kauppalehti”Asiakkuuksien hallinta on enemmän kuin CRM-järjestelmä”
Lisätiedot
JM Tieto Kauppalehden löytää Aamuseminaarin lisäksi messuilta 16.–17.3 klo 9–16 osastolta 3d46, aivan Marketing-lavan läheisyydestä. Luennoitsijamme vastaavat mielellään kysymyksiin esimerkiksi Aamuseminaarin jälkeen.
JM Tieto Kauppalehti on myyntiä tekevä asiantuntijaorganisaatio, jonka asiakkaat ovat pääasiassa teollisuuden, tukkukaupan sekä ICT- ja asiantuntijapalveluiden toimialoilta. Tavoitteenamme on auttaa yrityksiä markkinoinnissa ja myynnissä tiedon avulla. Olemme pitkän linjan B2B-puolen asiantuntijaorganisaatio, jossa asiakas on aina keskiössä. JM Tieto liittyi osaksi Alma Mediaa vuonna 2015.
Seminaariin liittyvissä asioissa voi olla yhteydessä: Jenna Sirkka, JM Tieto Kauppalehti, p. 050 43 111 43 jenna.sirkka(a)kauppalehti.fi
Lue lisää:
JM Tieto -verkkosivut
- Julkaistu: 16.3.2016, 14:30
- Kategoria: Uutinen
- Teema: Almassa tapahtuu