Alma_corporate (45)_1500x400

Etsimme mukaan joukkoomme tulevaisuuden tekijöitä, joilla on rohkeaa voittaja-asennetta, halua oppia uutta ja kykyä mukautua muuttuviin olosuhteisiin.

Ura Alma Mediassa

Alma Median lehtiä, verkkomedioita ja digitaalisia palveluita ovat kehittämässä parhaat osaajat. Joukostamme löytyy toimittajia, kuvaajia, graafikoita, koodaajia, jakajia sekä erilaisia konsernihallinnon ammattilaisia. 

Myynnissä työskentely on luovaa ongelmanratkaisua

Markkinoiden näköalapaikalla pääsee tekemään innovatiivista myyntityötä, jossa omaa persoonaa ei tarvitse piilotella. Hyviin tuloksiin avittavat huumori ja mukavat työkaverit.  

Unelmatyöpaikan voi napata myös suoraan koulunpenkiltä. Alma Median mediaratkaisujen parissa työskentelevä avainasiakaspäällikkö Petra Vilhunen aloitti myyntiuransa Iltalehdessä myyntitraineena.

”Kiinnostuin silloin Iltalehden brändistä. Kiinnostus kannatti, sillä työ on koko ajan ollut innostavaa, ammattitaitoa kehittävää, ja onnistumiset ajavat eteenpäin”, hän kertoo.

Puolivuotisen traineeohjelman jälkeen Vilhunen päätyi ensin Iltalehden myyntipäälliköksi ja sittemmin nykyiseen tehtäväänsä Alma Mediaratkaisuihin avainasiakaspäälliköksi.

”Nyt suunnittelen tiimini kanssa mainoskampanjoita Alman valtakunnallisiin medioihin. Hyvän tiimin lisäksi parasta työssäni on työnantajalta saatu luottamus sekä alan parhaat työkalut. Tämä mahdollistaa luovuuden lennättämisen työssä.”

Verkkokehityksen ammattilaiset tekemisen ytimessä

Verkko- ja mobiilipalvelut jatkavat kasvuaan ja kasvun ytimessä ovat palveluita kehittävät ja rakentavat digialan osaajat. Suomen suosituimpia verkkopalveluita kehittämään ja ylläpitämään tarvitaan koko joukko alan osaajia: muun muassa koodareita, järjestelmäsuunnittelijoita, käyttöliittymäsuunnittelijoita, projekti- ja kehityspäälliköitä.

Verkkopalveluidemme korkeat, jopa kahta miljoonaa eri viikkokävijää lähestyvät käyttäjämäärät kertovat selvää kieltä: Almassa digi-asiantuntija tekee työtä joka näkyy ja vaikuttaa.

Meillä työskennellessäsi voit välttää konsulttijargonin ja keskittyä olennaiseen. Alma kehittää jatkuvasti sekä palveluitaan että näiden palveluiden parissa työskenteleviä ihmisiä. Ongelmiin voi löytää ratkaisuja sparraamalla omien tiimiläisten tai laajemmin ”heimolaisten” kanssa.

Almassa ajan hermolla

Tämän päivän myyjä kilpailee yhä useammin myös kansainvälisten toimijoiden, kuten Googlen, Facebookin ja Twitterin kanssa: printti on mahtava tuote, mutta verkko on se, mitä valtakunnallisissa mediamyynneissä hengitetään.

Teknologia mahdollistaa mediamyynnille verkossa uusia tapoja kohdentaa ja tavoittaa eri kohderyhmiä, sekä seurata ja mitata kampanjoita reaaliaikaisesti. Viime vuosien aikana myyntityö onkin monipuolistunut ja muuttunut haastavammaksi, mutta samalla myös mielenkiintoisemmaksi.

Myyjältä edellytetään asiantuntijuutta, asiakasymmärrystä, nopeaa oppimiskykyä sekä jatkuvan muutoksen hallintakykyä. Alma Mediassa on vahva tekemisen meininki, ketterää ja kokeilevaa ratkaisukeskeistä toimintaa ja halua onnistua. Haluamme nähdä mahdollisuudet haasteiden keskellä ja toisaalta innovoida uutta.