Alma Media > Käyttöehdot > Unelmafoorumi2017 > Alma Talk 7.2.2017 > Alma Talk 7.2.2017

Alma Talk 7.2.2017 – Ohjelmallinen ostaminen

almatalk07022017___header-770x370

Ohjelmallinen ostaminen tänään ja tulevaisuudessa

Tervetuloa vuoden ensimmäiseen Alma Talk -aamuseminaariin, jossa käsitellään ohjelmallista ostamista.

Ohjelmallinen ostaminen on vahvasti vakiinnuttanut asemansa myös Suomessa ja soveltuukin ostotavaksi lähes aina, niin BtoC kuin BtoB-markkinoijalle. Ohjelmallinen ostaminen on yksi tehokkaimmista mainonnan ostamisen muodoista, jonka etuina on prosessien tehostuminen, laaja valikoima kohdennustapoja sekä kampanjoiden reaaliaikainen optimointi. Mikäli et vielä ole mukana ohjelmallisen ostamisen maailmassa mutta aihe kiinnostaa, tule mukaan jakamaan ajatuksia ja oppeja muiden markkinoijien kanssa. Jos taas olet jo ohjelmallisen ostamisen konkari, tule  kuulemaan mistä maailmalla ja meillä seuraavaksi puhutaan.

Ohjelma:

8.30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

Tervetuloa,
Tiina Järvilehto, johtaja, Alma Mediaratkaisut

The Programmable Future
In this presentation Nigel Gilbert, VP Strategic Development AppNexus, will discuss the evolution of programmatic advertising, and how, as adoption becomes mainstream, a new strategic approach is needed to drive competitive advantage. Nigel will introduce the concept of programmable, and the building blocks of; Real-time data, learning algorithms and a Partner ecosystem.
Nigel Gilbert, VP Strategic Development AppNexus

The rapid advances in programmatic at Alma
How improvements in tech solutions, mobile, and private marketplaces will fuel the growth of the market in 2017, and able us in Alma to provide more fluent processes and better results for advertisers? (esitys on suomeksi)
Johanna Vartiainen, johtaja, Digitaalinen mainonta ja kehitys, Alma Mediaratkaisut

10.30 Tilaisuus päättyy

Ilmoittaudu mukaan

Tervetuloa!

Tiina Järvilehto
Johtaja, Alma Mediaratkaisut

#ALMAMEDIA #ALMASPIRIT

almatalk_570x270_2

Aika: 7.2.2017

Klo: 8:30

Paikka: Alma-talo, Alvar Aallon katu 3 C, Helsinki

Nigel_Gilbert_Appnexus_370x370

Digital media pioneer, Nigel Gilbert leads AppNexus” strategic development across Europe. Prior to joining AppNexus, he served as Head of Orange Ad Market (UK & FR) for France Telecom. He was responsible for all commercial operations at Orange Ad Market, the real-time bidding (RTB) exchange. In 2001 Nigel co-founded Unanimis, the first and largest digital publisher network in the UK. As Commercial Director for Unanimis, Nigel established and managed operations for eBay, BBC, Channel 5, and the London Stock Exchange, among others.

APPNEXUS
AppNexus is an internet technology company that enables and optimizes the real-time sale and purchase of digital advertising. Our powerful, real-time decisioning platform supports core products that enable publishers to maximize yield; and marketers and agencies to harness data and machine learning to deliver intelligent and customized campaigns. Headquartered in New York City, AppNexus employs 1000 professionals in offices spanning five continents. For more information, follow @AppNexus or visit us at www.AppNexus.com