Alma Media > Uutinen > Monster ja Corellia yhteistyössä edistämässä markkinointi- ja viestintäosaajien työllistymistä

Alma Mediaan kuuluva työnhakupalvelu Monster ja Adoben virallinen koulutuskumppani Corellia Helsinki tukevat markkinointi- ja viestintäosaajien työllistymistä tarjoamalla yhden päivän ohjelmisto- ja webtekniikan koulutuskokonaisuuksia sadalle alan aktiiviselle työnhakijalle.

Digitalisaation myötä markkinoinnin ja viestinnän parissa työskentely vaatii yhä enemmän teknisiä taitoja ja erilaisten ohjelmistojen hallintaa. Nopeasti kehittyvällä alalla osaamista täytyy jatkuvasti ylläpitää ja kehittää. Ala on tunnetusti kilpailtu myös työpaikkojen osalta. Jos markkinoinnin tai viestinnän ammattilaisen tekniset taidot ovat puutteelliset tai vanhentuneet, työllistyminen voi olla huomattavasti haastavampaa.

Monster ja Corellia tukevat Suomi 100 -vuoden hengessä markkinointi- ja viestintäosaajia ja järjestävät yhden päivän pituisia koulutuksia elo-syyskuun aikana tavoitteenaan kouluttaa 100 alan aktiivista työnhakijaa. Koulutusten tarkoituksena on päivittää alan työnhakijoiden teknologiaosaamista perustasolle ja kannustaa näin parempiin työllistymismahdollisuuksiin.

Koulutukset järjestetään seuraavista aiheista:

• Adobe Photoshop -kuvankäsittelyohjelma
  • Adobe InDesign -taittotyökalu
  • HTML ja CSS -perusteet

Kohderyhmänä aktiiviset työnhakijat

Koulutukset on suunnattu aktiivisille markkinointi- ja viestintäalan työnhakijoille. Koulutukset järjestetään Corellian koulutustiloissa Helsingin keskustassa 29.8.–29.9. Osallistuminen on työnhakijoille maksutonta. Lisätietoa koulutuspäivistä, kurssikuvaukset sekä ilmoittautuminen koulutuksiin osoitteessa: www.monsterklubi.fi/ilmaiset-markkinoinnin-koulutukset.

Mari Häkkinen, Asiakaspalvelu- ja viestintäpäällikkö, Corellia Helsinki, myynti@corellia.fi p.040 7070202
Katri Laakso, Content & Social Media Manager, Monster.fi, katri.laakso@monster.fi, p. 010 665 2585.

Corellia Helsinki
Corellia Helsinki oy on vuodesta 2013 toiminut koulutusyritys ja Adoben virallinen koulutuskumppani, joka tarjoaa sertifioitujen asiantuntijakouluttajien toteuttamien Adoben koulutusten lisäksi web-suunnittelun, videon ja mobiilisovellusten koulutuksia sekä konsultointia. corellia.fi

Monster
Monster on työnhaun ja rekrytoinnin suunnannäyttäjä. Olemme yksi ensimmäisistä verkossa toimivista työnhakupalveluista tavoitteenamme palvella niin työnhakijoita kuin työnantajia. Monster.fi kuuluu Alma Career Oy:n omistamiin työnhakupalveluihin. Alma Career Oy:n omistavat Alma Media Oyj ja Monster Worldwide. www.monster.fi