Alma Media > Tiedotteet > Pörssitiedote > Alma Media Oyj:n varsinaista yhtiökokousta lykätään koronavirusepidemian vuoksi

Alma Media Oyj:n varsinaista yhtiökokousta lykätään koronavirusepidemian vuoksi

Alma Media Oyj                            Pörssitiedote            20.3.2020 klo 16.15

ALMA MEDIA OYJ:N VARSINAISTA YHTIÖKOKOUSTA LYKÄTÄÄN KORONAVIRUSEPIDEMIAN VUOKSI

Alma Media suhtautuu koronaviruksen uhkaan vakavasti. Erittäin huolellisen arvion perusteella Alma Median hallitus, koronavirustilanteen kehittymisen ja Suomen hallituksen 16.3.2020 tekemien linjausten seurauksena, on päättänyt perua keskiviikoksi 25.3.2020 koolle kutsutun varsinaisen yhtiökokouksen.

Varsinainen yhtiökokous pyritään järjestämään huhtikuun loppuun mennessä kaikkia viranomaisohjeita noudattaen sekä osakkeenomistajien ja Alma Median henkilöstön turvallisuus varmistaen. Kutsu varsinaiseen yhtiökokoukseen julkistetaan myöhemmin.

Alma Media Oyj

Mikko Korttila, lakiasiainjohtaja, Alma Media Oyj, puh. 010 665 2201

Alma Media on uudistuva digitaaliseen palveluliiketoimintaan ja journalistisiin sisältöihin keskittyvä mediakonserni. Yhtiön tunnetuimpia brändejä ovat Kauppalehti, Talouselämä, Iltalehti, Aamulehti, Etuovi.com ja Monster. Alma Media rakentaa kestävää kasvua mediasta palveluihin tarjoten sisältöjä ja palveluja, jotka hyödyttävät käyttäjiä arjessa, työssä ja vapaa-ajalla. Alma Media toimii 11 Euroopan maassa. Alma Mediassa työskentelee noin 1 800 ammattilaista. Alma Median vuoden 2019 jatkuvien toimintojen liikevaihto oli 250,2 miljoonaa euroa. Yhtiön osake noteerataan NASDAQ Helsingissä. Lue lisää: www.almamedia.fi.

• Julkaistu: 20.3.2020, 16:15