Alma Media > Tiedotteet > Lehdistötiedote > Alma Median tytäryhtiö Tau on-line hankkii vähemmistöosuuden johtavasta online-rekrytointipalvelusta Makedoniassa

Alma Median tytäryhtiö Tau on-line hankkii vähemmistöosuuden johtavasta online-rekrytointipalvelusta Makedoniassa

Alma Media Oyj                                                   Lehdistötiedote 7.9.2017

ALMA MEDIAN TYTÄRYHTIÖ TAU ON-LINE HANKKII VÄHEMMISTÖOSUUDEN JOHTAVASTA ONLINE-REKRYTOINTIPALVELUSTA MAKEDONIASSA

Alma Median tytäryhtiö Tau on-line on tänään sopinut hankkivansa 30 prosentin vähemmistöosuuden Makedonian johtavasta online-rekrytointipalvelusta Vrabotuvanje Onlinesta. Työpaikkaportaali Vrabotuvanje.com.mk on perustettu vuonna 2003 ja kuuluu Vrabotuvanje Group:iin. Portaalilla on noin 370 000 kävijää viikossa. Palvelussa työskentelee Skopjessa 11 henkilöä. Vrabotuvanje Onlinen liikevaihdon arvioidaan olevan noin 0,2 miljoonaa euroa vuonna 2017. Osapuolet ovat sopineet, että kauppahintaa ei julkaista.

Tau on-linen, sen kroatialaisen rekrytointipalvelun MojPosaon ja Vrabotuvanje Groupin yhteistyö mahdollistavat Vrabotuvanje.com.mk: n markkina-aseman vahvistamisen edelleen Makedonian työmarkkinoilla.

Alma Median strategiana on rakentaa liiketoiminnan kestävää kasvua digitalisaation mahdollisuuksia hyödyntäen: hakemalla muun muassa kasvua digitaalisista palveluista ja kansainvälistymisestä, erityisesti rekrytointiliiketoiminnassa. Alma Medialla on online rekrytointipalveluja kymmenessä Euroopan maassa ja suurin osa palveluista ovat markkinajohtajia omilla alueillaan. Lisäksi Alma Media omistaa vähemmistöosuudet rekrytointipalveluista Bosnia-Hertsegovinassa ja Serbiassa.

Lisätietoja: Raimo Mäkilä, Alma Markets -liiketoimintasegmentin johtaja, puh. 010 665 5802

Alma Media lyhyesti

Alma Media on palveluliiketoimintaan ja journalistisiin sisältöihin keskittyvä mediakonserni. Yhtiön tunnetuimpia brändejä ovat Kauppalehti, Talouselämä, Affärsvärlden, Iltalehti, Aamulehti, Etuovi.com ja Monster. Alma Media rakentaa asiakkailleen kestävää kasvua digitaalisuuden mahdollisuuksia hyödyntäen myös tietopalveluilla, järjestelmä- ja asiantuntijapalveluilla sekä mainosratkaisuilla. Alma Median toiminta on laajentunut Suomesta Pohjoismaihin, Baltiaan ja Keski-Eurooppaan. Alma Mediassa työskentelee noin 2 300 ammattilaista (ilman jakajia), joista noin 30 % toimii Suomen ulkopuolella. Alma Median vuoden 2016 liikevaihto oli 353,2 miljoonaa euroa. Yhtiön osake noteerataan NASDAQ Helsingissä. Lue lisää: www.almamedia.fi.

  • Julkaistu: 7.9.2017, 12:00
  • Kategoria: Lehdistötiedote, Tiedotteet

Jaa artikkeli