Lehdet ja verkkosivut tavoittavat yhteensä 82 % Lapin kuluttajista viikossa

Lapin Kansa & Pohjolan Sanomat

Rovaniemi ja Kemi-Tornio muodostavat monipuolisen ja laajan markkinointialueen. Lukijat luottavat ehdottoman lujasti omaan paikalliseen mediaansa, joka on myös tehokas ympäristö mainostajille. Lapin johtavien medioiden avulla mainostajien on mahdollista kohdentaa viestinsä tarkasti tai tavoittaa kerralla koko Lappi.

Lapin Kansan ja Pohjolan Sanomien mediaperheen yhdistetyllä voimalla mainostajan näkyvyys kattaa jopa kolmasosan Suomea. Mainostajalle monikanavaiset ratkaisut tarjoavat toiminnallista mobiilimainontaa, näyttävää verkkomainontaa ja tehokasta printtinäkyvyyttä.

lk_case_intersport
Case

Intersportin mainonta houkuttelee 45 % alueen ihmisistä ostoksille

Intersport Tornio pitää tärkeimpänä mainonnan kanavanaan sanomalehteä. Siskosten pitämät Intersport-liikkeet Kemissä ja Torniossa ovat nousseet kuluttajien suosikeiksi urheiluvaatteita ja -välineitä myyvistä liikkeistä.

Lue lisää

lk_case_caravan
Case

Caravankeskus Reatalo luottaa printtiin

Kampanjamainonta tehostaa tapahtumien ja näyttelyiden kävijämääriä ja myyntiä, kun taas jatkuva mainonta pitää mielessä Caravankeskus Reatalon, jonka usko Lapin Kansan printtiin on vahva. Lehtimainonta toimii välittömästi ja sillä on markkinoinnissa vankka rooli.

Lue lisää

Tavoittavuudet


Lapin Kansa

Markkina-alue

Rovaniemi

Ilmestymistiheys

6 pv/vko

Lukijoita/pv

61 000

Lapinkansa.fi

Eri kävijöitä/vko

72 000

Mobiili

Älypuhelinten osuus Lapinkansa.fin vierailuista

35 %

Uusi Rovaniemi

Ilmestymistiheys

2 krt/vko

Lukijoita/pv

49 000

Pohjolan Sanomat

Markkina-alue

Kemi-Tornio

Ilmestymistiheys

6 pv/vko

Lukijoita/pv

35 000

Pohjolansanomat.fi

Eri kävijät/vko

37 000

Mobiili

Älypuhelinten osuus Pohjolansanomat.fin vierailuista

34 %

Lounais-Lappi

Ilmestymistiheys

2 krt/vko

Lukijoita/pv

42 000

Lähteet:  KMT SL s15/k16, KMT AL + total s15/k16, TNS Gallup Oy



Yhteydenottolomake

Lapin Kansa & Pohjolan Sanomat