Tulospohjainen markkinointi

Mainosta tulospohjaisesti Alma-verkostossa

Tulospohjainen mainonta on verkkomainontaa, jossa maksat vain mainonnan toteutuneista tuloksista. Sillä tähdätään ensisijaisesti tavoitteiden mukaisesti asetettuihin tuloksiin, ei näkyvyyden volyymiin. Tulospohjainen mainonta sopii erityisen hyvin kävijäliikenteen ohjaukseen ja verkkokaupan myynnin edistämiseen.

Alma-verkosto tarjoaa klikkipohjaisen mallin tulospohjaiseen mainostamiseen. Mainostaminen on riskitöntä, koska maksat vain toteutuneista klikeistä. Alma-verkostossa mainonta näkyy turvallisessa mediaympäristössä kotimaisilla ja tunnetuilla Alma Median -sivustoilla. Järjestelmämme optimoi mainoksesi näkymään niille Alma-verkoston sivustoille ja mainospaikoille, joissa se toimii parhaiten.

Klikin hinta määräytyy huutokaupassa kilpailun mukaan. Mainonta ajetaan Alma-verkostossa RON (Run of Network). Järjestelmä optimoi mainokset niille sivustoille ja mainospaikoille, jotka tuovat parhaat tulokset. Näin ollen emme takaa näkyvyyttä yksittäisillä sivustoilla tai mainospaikoilla. Aineiston on oltava toimintaan ohjaava ja sen tulee sisältää esimerkiksi kehoite, kilpailu tai tarjous.

Jatkuva tulospohjainen mainonta on tehokas tapa tavoittaa potentiaaliset asiakkaat juuri oikealla hetkellä. Hyvien tuloksien takaamiseksi suosittelemme pitkäjänteistä tekemistä. Aloittaminen on nopeaa ja helppoa. Aseta kampanjalle tavoite, suunnittele tätä tukevat aineistot, mieti kampanja-ajankohta ja sopiva budjetti – ja olemme valmiit aloittamaan.


Aineisto-ohjeet

Materiaalin toimitusohjeet löydät Aineisto-ohjeet -sivulta.



Miksi tulospohjainen markkinointi?

  1. Tulospohjainen mainonta sopii erityisen hyvin kävijäliikenteen ohjaukseen ja verkkokaupan myynnin edistämiseen.
  2. Mainonta optimoidaan näkymään sinne, missä se tuottaa parhaiten tuloksia.
  3. Alma-verkostossa mainonta näkyy aina turvallisessa mediaympäristössä

Mediamyynnin yhteyshenkilösi:

programmatic(a)almamedia.fi