Alma Media > Mainostajat > Ohjelmallinen mainonta > Ohjelmallinen mainonta > Yleisödata

Yleisödata

Hyödynnä Alman yleisödataa ohjelmallisesti

Alma tarjoaa mainostajille monipuoliset kohdentamisen ratkaisut halutun kohderyhmän tavoittamiseksi myös ohjelmallisesti ostettuna. Kohdentamisen perustana on Alman oma, eli ensimmäisen osapuolen data. Lue lisää Alman yleisödatasta täältä >>

Oikea yleisö on tavoitettavissa ohjelmallisesti niin halutussa mediaympäristössä kuin Alman yleisödatan avulla. Yleensä paras lopputulos syntyy, kun mainontaa kohdennetaan oikealle yleisölle oikeassa mediaympäristössä. Ohjelmallisesti mainontaa voi kohdentaa haluttuun mediaympäristöön private dealien avulla.

Alman datan avulla voidaan räätälöidä kohderyhmiä täysin mainostajan tavoitteiden mukaan. Parhaimmillaan Alman yleisödata on erityisesti uusien asiakkaiden tavoittamisessa. Alman datan avulla kuluttajasta tai päättäjästä pystytään muodostamaan laaja kokonaiskuva, jonka perusteella mainontaa pystytään kohdentamaan entistä tarkemmin.

Alman yleisödatan laatu perustuu Alman vahvoihin päättäjä- ja kuluttajasisältöihin sekä analytiikkaan ja ennustemalleihin. Sosiodemografiat muodostetaan kyselytutkimuksen, käyttäjiltä kerättyjen tietojen ja mallintamisen avulla. Kiinnostusaluedata taas kerätään selainkäyttäytymisen perusteella Alman sivustoilta. Alman yleisödata on näin ollen täysin suomalaista ja kiinnostusaluedata päivittyy jatkuvasti. Alma kerää ja huoltaa yleisödatan täysin läpinäkyvästi, jotta voimme tarjota asiakkaille laadukasta, turvallista ja toimivaa yleisödataa.

Ohjelmallisesti ostettuna Alman data on hyödynnettävissä private dealien kautta. Ota yhteyttä meihin, niin löydämme mainostajan kohderyhmälle parhaiten toimivan yleisödatan!